Baggi Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 torsdag 28 feb kom det to dråper blod, slik fortsatte det hver dag frem til mandag 3 mars. 3 mars kom den skikkelige blødningen. jeg pleier aldri å ha så lang intro (kan jeg kalle det det? hehe). men mensen kom jo til slutt da. jeg er egentlig ganske regelmessig og pleier å ha 28 dagers syklus. nå sitter jeg jo her og skal ha mensen snart. men jeg er så usikker hvordan jeg skal regne? skal jeg regne fra den dagen det begynte med to dråper blod, allså 28 feb? eller skal jeg regne fra da mensen startet skikkelig, 3 mars? for er det 28 feb skulle jeg fått mensen i dag. er det 3 mars skal jeg ha mensen på mandag 31 mars sånn ca. sikkert litt rotete, men noen som vet når jeg skal ha mensen hehe?
Gjest ønskebrønnen Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 hei:) opplevde noe lignende i desember. bare at mensen kom aldri tilslutt, jeg bare måblødde i en uke, og det var det. jeg aner ikke hvordan du skal regne, men da det skjedde til meg, så lot jeg det bare gå, lot tiden vise, og regnet ut i fra den siste mulige dagen. slik at jeg ikkeforventet meg å få mensen før jeg egentlig skulle ha det, for det er en hard nedtur. jeg vil uten noen kunnskaper om det, annbefale deg å regne det slik. altså fra da du fikk mensen skkkelig.. håper dette var til hjelp..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Tror du skal regne fra den første dagen med kraftig blødning. Ikke med spotting. Lykke til:-)
Baggi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 tusen takk for svar:) da venter jeg den på mandag da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå