Gå til innhold

Pris på fotografering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å dra til fotograf og få tatt bilder av gutta til jul, men lurer litt på hva jeg skal velge. Vil gjerne vite hva som er best på forhånd, så jeg ikke blir overrasket over pris eller dårlig kvalitet etterpå.

Det jeg er mest interessert i er en fotograf som tar mange bilder, og hvor jeg får med alle bildene på cd etterpå. Men finner ikke priser på det noe steder. Vil ikke ta masse flotte bilder, og så får jeg bare velge ett eller flere av dem til forstørrelse uten å få med de andre. Noen som vet noen fotografer på Østlander som er flinke, og hvor man selv får rettighetene til bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk ikkje FAME.... Eg har høyrt så mykje negativt om dei. Det finnes mange fotografer som har tilbud på babyfotografering og så ny fotografering rundt 1 år alderen.

Rettigheter til bileta får du nok ikkje. Da må du ta dei sjølv. Og det er jo berre til å bruke kreativiteten det. Og mykje billigare og.... :)

Skrevet

Tonje Hurum , hodler til på Rasta/Lørenskog. Hun er kjempe flink!

Er LITT usikker på hvordan det er med babybilder, men da vi tok bryllupsbilder, fikk vi en CD med alle bildene. Det er da en versjon av bildet som ikke kan printes, med hennes vannmerke på. Men du får sett på de så mye du vil, og kan bruke lang tid på å bestmme hvilke du vil ha osv...

Hun har et babytilbud som gjleder for babyer inntil 7 mnd, det er superbillig! Vi tok det med snuppa vår, men husker faktisk ikke hvordan vi fikkbildene da...

Her er i alle fall nettsiden hennes: http://www.tonjefotograf.no/

Ellers har jeg en mann som er VELDIG flink til å ta bilder! Han er i startgropen når det gjelder å ta på seg oppdrag, så han er nok ikke så dyr:o)

Skrevet

Hvor bor du da Blomst?

Nå er det jo en stund frem til jul, altså, og babyen er ikke engang født, men hvis han er flink til å ta bilder (og flink til å få barn til å se naturlige ut), samt at jeg da kan betale han for bildene og få rettighet til dem, så høres det jo veldig bra ut!

Send meg gjerne en pm :)

Skrevet

Vi bor i Oslo.....

Må løpe til bhg nå, men kan høre med han når jeg kommer hjem, og sende deg en PM i kveld :o)

Han er kreativ og tar fine bilder, hvis han tror det kunne være aktuelt, kan du jo se noe av det han har tatt.

Skrevet

www.barebilder.no !!!

Billig og bra! Og du får alle bildene på DVD + gavekort på fremkalling av bilder 150,- Elite Foto Down Town =)

Skrevet

Kan absolutt anbefale Kamelon Media i Sarpsborg. Vi har benyttet dem ett par ganger. Veldig flinke og hyggelige folk:) Alle prisene deres ligger på www.kamelonmedia.no.

Siri vennen!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...