Gå til innhold

dere som har prøvd xenical

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye gikk dere ned, og gikk dere mer ned etterhvert?

skal veie meg i morgen tidlig, men ser ut som jeg har gått ned 4-600 g på 1 og en halv uke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

har gått på di i to mnd i dag og gått ned 11,1 kilo.legg meg gjerne til på msn [email protected]

Skrevet

Har bare et spørsmål, jeg har en kamerat som prøvde dette, og han sluttet etter en uke. Han sa at det bare rant ut av rompa på han, oransjefarget bæsj som kom ut i tide og utide. Er det ikke slik?

Skrevet

absolutt ikke. fikk litt fart på magen den første dagen. Jeg går nok noe mer på do, men det er absolutt ikke rennende. men noe mykere er det - æsj som jeg prater:)

Skrevet

Xenical gjør så ikke tarmen tar opp fett. Så spiser man fett får man "renneræv" ja. Oransje vanntynt fett!

Xenical er egentlig litt for å lære deg riktig kosthold. Spiser du mager mat blir diareen borte. Spiser du feit mat, ja så ender det med diare!

Om du har spist masse fett, så prøver du ikke å smyge ut en liten promp i alle fall. Du er garantert å bli avslørt :o)

Skrevet

Ja, ja, var ikke bedre det innlegget jeg kom med da nickoline 150406 *he he*

Men pytt pytt.

Skrevet

Ha ha ha! Vet ikke om jeg ville prøvd dette med det første;)

Skrevet

ha ha........... , men da er jeg nok på feil pille. for her kan jeg slippe små smygere som bare det uten så mye som ei stripe i trusa:)

er du sikker på at man må få gul slimete diare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...