zethaline Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Noen som kan hjelpe meg? Har vært rundt I Bergen å sett etter hentesett til gutt,men finner ingen fine... Noen som vet hvor jeg kan finne det? Takker så mye for svar;-)
1prinsesse+2engler Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hentesett....er det sparkebukse og jakke?? Evt. strikket?
1prinsesse+2engler Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 svarer på mitt eget spm over her.... fant ut at det heter "hentesett" ja. Strikker du selv? For det fins masse flotte oppskrifter!
HegeAE Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Det er berre å finne noko fint eller få nokon til å strikke eit. Har tenkt å strikke sjølv viss ikkje fingrene mine streiker denne gangen og. Men, har folk til å strikke det ferdig eg da....
Mädchen Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Sikler på klærne til Norlie. De er kjempefine. www.norlie.dk - Det så ut som Min Engel i Bergen har kolleksjonen, men vet ikke om de har babyklær. Ellers er det en del nettbutikker som selger Norlie. Du finner linker under shops. Tror nok snuppa mi får noen sånne klær etterhvert ja...
zethaline Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Takker for svar ;-) Kunne ønske jeg var flink å strikke,for da hadde jo det vært enkelt. Det var et bra tips,så må sjekke om noen kan ta den jobben for meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå