Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er det noen som har kjøpt babyutsyr i Sverige, og spart mye penger på det?? Har kjøpt noe brukt, men det jeg har igjen og kjøpe, det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe i Sverige...
mammaninni Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Vi kjøpte vogn i går, og sparte endel på det! Bilstolen maxicosi med base er også billigere der! La også merke til at mange av babyshop sine produkter er billigere der. Dette gjelder Happyland på Svinesund.
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 jeg bor i Sverige, og har derfor handlet alt her! fikk min mamma i Norge til å sjekke prisene i Norge i forhold til beløpene jeg måtte ut med her i Sverige. det viset seg at jeg har spart nesten 4000 kr på mine kjøp, og det er jeg kjempe fornøyd med:) nå har jeg laget meg en "bleie konto", ved å legge de pengene jeg sparer underveis i en liten beholder!! hehe.. så bare komme til Sverige å handle greiene dine:) godt utvalg er det forresten her også
Cairo2009 Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Hvilke butikker bør en oppsøke som er bra på utvalg og pris? Og hvor finner jeg disse butikkene? (Hvilken by?)
maiamor1986 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg kjøpte vogn og bilsete i sverige og sparte i underkant av to tusen på det. er veldig fornøyd:)
Stjernas_1988 Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Hei vi har bestilt emmaljunga edge duo combi fra sverige og skal betale 5600kr og i norge koster akk samme vogna 8390 me det sportsunderstellet som vi skal ha:) så er en del og spare
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Hvor finner jeg Happyland? Var på Svinesund, men fant ikke den butikken.. Skulle bestille vogn, men de hadde ikke Emmaljunga på Babyproffsen på Nordbysenteret. Tenkte å prøve svinesund, men fant ingen babybutikk der.
Tredje drøm Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Det er to butikkområder på Svinesund - Babyproffsen ligger jo på Nordbysenteret, mens Happyland ligger på det andre området. Er skiltet dit når du kjører av motorveien. Vet ikke helt hva det heter der, men når du kommer fra Norge og tar av motorveien, så mener jeg å huske at du skal kjøre rett over første rundkjøring, istedenfor til venstre (Nordby). Håper jeg husker riktig. Hvis du skal ha Emmaljunga tror jeg du må til Katti's i Strømstad. Hvis du går inn på hjemmesidene deres, mener jeg å huske at det ligger kart der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå