Gå til innhold

Baby utstyr i Sverige..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt babyutsyr i Sverige, og spart mye penger på det?? Har kjøpt noe brukt, men det jeg har igjen og kjøpe, det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe i Sverige...

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vogn i går, og sparte endel på det! Bilstolen maxicosi med base er også billigere der! La også merke til at mange av babyshop sine produkter er billigere der. Dette gjelder Happyland på Svinesund.

Skrevet

jeg bor i Sverige, og har derfor handlet alt her! fikk min mamma i Norge til å sjekke prisene i Norge i forhold til beløpene jeg måtte ut med her i Sverige. det viset seg at jeg har spart nesten 4000 kr på mine kjøp, og det er jeg kjempe fornøyd med:) nå har jeg laget meg en "bleie konto", ved å legge de pengene jeg sparer underveis i en liten beholder!! hehe..

så bare komme til Sverige å handle greiene dine:) godt utvalg er det forresten her også:)

• 1 år senere...
Skrevet

Hvilke butikker bør en oppsøke som er bra på utvalg og pris? Og hvor finner jeg disse butikkene? (Hvilken by?)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg kjøpte vogn og bilsete i sverige og sparte i underkant av to tusen på det. er veldig fornøyd:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei vi har bestilt emmaljunga edge duo combi fra sverige og skal betale 5600kr og i norge koster akk samme vogna 8390 me det sportsunderstellet som vi skal ha:) så er en del og spare

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hvor finner jeg Happyland? Var på Svinesund, men fant ikke den butikken.. Skulle bestille vogn, men de hadde ikke Emmaljunga på Babyproffsen på Nordbysenteret. Tenkte å prøve svinesund, men fant ingen babybutikk der.

Skrevet

Det er to butikkområder på Svinesund - Babyproffsen ligger jo på Nordbysenteret, mens Happyland ligger på det andre området. Er skiltet dit når du kjører av motorveien. Vet ikke helt hva det heter der, men når du kommer fra Norge og tar av motorveien, så mener jeg å huske at du skal kjøre rett over første rundkjøring, istedenfor til venstre (Nordby). Håper jeg husker riktig. Hvis du skal ha Emmaljunga tror jeg du må til Katti's i Strømstad. Hvis du går inn på hjemmesidene deres, mener jeg å huske at det ligger kart der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...