Gå til innhold

"Kundeservice"...canal digital....*knurr*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg sånn at nurket klarte å ødelegge mottakeren, så vi har henta den andre vi hadde...men nå får jeg kun svart skjer og har prøvd at som stå på nettsida uten sukesess...driver å ringer nå..og det tar TIIIIIIID... HYYYYL:......ikke veit jeg nr i køa, om det ER kø eller hvor lang tid det tar.sittet å hørt piping i 10min nå...ÆSJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går var det 100 stk foran meg i kø når jeg ringte. Tok litt over en time å komme gjennom. Fikk først svar med en gang men hun måtte sette meg over på teknisk og da opplyste hun om at jeg var nr 101 i køen. Prøvde dagen før også men ga opp etter en halvtime.

Skrevet

Først og fremst .HAR de kunde service???? De er jaggu ikke mye blide når du endelig har kommet gjennom i køa...Lykke til .0)

Skrevet

Jeg kom igjennom!!!

Måtte ringe på nytt og da fant jeg ut av det..så jeg kom meg direkte til tekisk støtte. Fantastisk blid dame også som humra godt da jeg fortalte at mini hadde ødelagt dekoderen( tydeligvis ikke første gang), skulle sende meg en ny...og så skulle jeg rutinere den gamle bare, forsto det sånn at jeg fikk det gratis også.

Første gangen jeg har smilt etter en samtale med kundeservice! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...