Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hadde vært artig med en sånn tråd. ;o) Her har jeg prøvd laksefile, men det var ikke populært. Ikke brunost heller. Kommer ikke på mer akkurat nå, men kanskje seinere ,o) Noen andre?
ula ;o) og gutta Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Poden på 18 mnd smaker på (nesten)alt som vi spiser og han liker det meste ,o) Det eneste jeg kan komme på som han ikke liker er hvitost og store biter av kjøtdeig.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 svenske kjøttboller hehe. Tror det var litt for store biter i glasset (var middagsglass 12mnd). Hun ble trøtt og skulle sove litt så jeg fisket ut biten som hun hadde hatt i munnen i sikkert 10 minutter. Ga henne smokken og hun sovnet. 1 1/2 time senere så våknet hun, tok ut smokken og tygde videre på en bit hun hadde i munnen hehe Likte nok smaken men ikke så store biter selv om hun har 10 tenner!
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Så langt: Reker, løk, hvitløk, gammelost og sursøt chilisaus (ikke veldig sterk, altså)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hun får smake på alt vi spiser og det eneste hun har spyttet ut er avocado og ketchup (ikke sammen selvfølgelig....).
Mamman til M&E Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Han er snart 13 mnd og han spiser stort sett det han får men Makrell i tomat var ingen hitt :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 14 mnd, og får smake alt. Han spiser samme mat som oss. Er generelt veldig glad i mat, men makrell i tomat, middagsmat på glass og egg er det eneste vi til nå har oppdaget at han konsekvent ikke vil ha. Dvs, egg spiste han første gang han fikk det, men de neste gangene vi har prøvd, har han spyttet det ut igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå