Gå til innhold

Hvorfor juge med bilder på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert når jeg ser på bilder av hus på finn.no bl.a. Noen bilder dratt så ut i bredden så nomale dører ser ut som lovedører og dører på vaskemaskinene ser helt ovale ut..... Tull og fanteri altså........ Tror de ikke folk legger merke til det eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er når de legger fake himmel på. Sånn at det er regn som spretter i sølepyttene på gata og knallblå himmel over. hehehe....

Skrevet

Og de som kopierer vognbilder fra leverandørens nettside. Flotte og rene vogner, men hvordan ser den som skal selges ut????

Skrevet

Ikke sant, kjempe teit.....

Skrevet

og mitt stadig tilbakevendende spm i denne saken er: HVORDAN I HELVETE ER DET MULIG AT EI "PENT BRUKT" VOGN KOSTER MER 2 ÅR GAMMEL ENN DEN GJØR NY I BUTIKKEN????

Skrevet

Det er faktisk villedende markedsføring, og vil etter all sannsynlighet rammes av bestemmelsen om dette i markedsføringsloven.

Skrevet

Noen som tenker at der ute finnes en lettlurt idiot som er villig til å gi meg penger... :)

Skrevet

Er vel lov å prøve seg.... Alltids noe som kjøper, folk antar kanskje at det er billigere enn i butikken uten å ha sjekket det.

Og det med falsk himmel, alle ser jo det- og det er ikke været jeg kjøper når jeg skal kjøpe hus....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...