Gå til innhold

I kveld skal vi lage baby!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - lykke til! Håper det klaffer da. :)

Skrevet

uinteresant ;-)

med mindre jeg vet i hvilken stilling babyen blir laget i ;-0

Skrevet

Hehehehe;-)

Lykke til og kos dere:-)

Skrevet

Kooooos dere ;o) * litt misunnelig ja*

Skrevet

Lykke til!

Jeg er høygravid og vi forsøkte å få igang fødselen med lignende aktiviteter i går, men fant ut at den aktiviteten er langt lettere når man skal lage babyen enn når man skal få den ut..... Endel praktiske utfordringer med denne magen, for å si det sånn :)

Skrevet

Det blir barn nr 5 i rekken. Så, jeg vet litt av hvert om oppdragelse og om mageutfordringer. Så ta ikke den kjekke der! hehe.

Har eggløsning så det griner etter.

Skrevet

Du, sex for å starte fødsel funket supert det *rødme*. På klinikken 2 timer etterpå....

Skrevet

Nr 5!!! Ok, da vet du iallfall alt om hvordan de lages. Noen påstår at diverse stillinger fører til det og det kjønnet, men med 4 fra før har du vel isåfall funnet ut av dette. Tøff dame er du jo helt tydelig - lykke til!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til ! Håper det klaffer ;)

Skrevet

hahaha.....:)Knall:)

Kose dere da:)

Skrevet

Jeg vil ikke trene mer på det, da vi etter denne fødselen er oppi det kvanta vi ønsker. MEN at vi skal mimre over hvordan man lager dem, det skal vi nok! Tror vi skal mimre masse om det når kroppen min tillater det igjen :)

Skrevet

åh jeg vil å lage baby! aller mest bare bli gravid medengang! hehe..om 24mnd er det min tur ijen,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...