NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Min er absolutt Meny, der har de stort utvalg, super ferskvare disk og alt man kan ønske seg:)MEN er jo en dyr butikk så til hverdags liker jeg Rema 1000 aller best, der kjøper vi alle sånne forbruksting, bleier brød osv. Hva synes du?
Mädchen Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Ica eller Meny pga utvalget. Rema fordi det er billig. Hilsen èn til som har fritidsproblemer:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Til vanlig handler vi på Prix.. er ikke særlig fornøyd med utvalget(ivertfall ikke her vi bor).Men de har jo pålegg og melk og sånn da=p så da er det greit. Gjør storinnkjøp på Coop Obs, bra utvalg av forbruksvarer osv. og gode tilbud. Men når vi skal handle ferskvarer,så seirer nok Meny ja:D De andre butikkene nevnt ovenfor har så og si null utvalg av ferskt kjøtt og fisk... Handler av og til ferskvarer på Ica.
gullegget Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ica maxi er favoritten, men har ikke råd til å handle der hver gang:( Men er veldig fornøyd med Rema 1000 også er de billige:)
Nummer tre <3 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 ultra, der har de alt jeg trenger.. slipper å dra fra butikk til butikk..
HegeAE Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ica Gourme på Aker Brygge.... Men, den ligg på feil side av fjellet ja.... Men, det er min favorittmatvarebutikk nr 1
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Coop Mega her jeg bor er vel den største matvarebutikken i norden, tror jeg det var. Folk kommer fra hele Europa for å få tips om hvordan de skal drive sine lignende butikker. Så DEN er min favoritt. Får spart penger på kortet også når jeg handler der. Prix er den aller nærmeste og til å være en Prix er denne ganske så bra, både når det gjelder kvalitet og utvalg. Så jeg har nok blitt en coop, jente.
HegeAE Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Fordelen med Coop er at det er 10 kr i bleierabatt og Coop sine eigne bleier er eit bra billigmerke i forhold til andre billigemerke. Eg bruker Coop mest sidan det er den nærmaste butikken. 1 minutt å gå.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Rema 1000 stormarked.. De har at vi trenger :-)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 MENY pga utvalget. -og ICA MAXI fordi de har pærebrusen fra Oscar Sylte. (eneste jeg vet om i Bergen som har det.)
bomsa Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Meny skal også ha den.....den er i deres utvalg...bare spør så tar de den inn til deg. Jacob`s på nordstrand er selvfølgelig drømmen...men vi bruker mest Ultra på utvalg, Kiwi på pris, og nærbutikken for de har så koselige folk...
BitteLiten *har født* Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 ICA på frukt og ferskvarer... Rema på bleier, hermetikk osv osv
*H* Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Obs hypermarked, Ultra. Ica syns jeg har så dårlig ferskvare (sambo ble matforgiftet av icaferskvare i vinter, så kan være derfor:P ). meny syns jeg er grei. rema og kiwi og sånn handler jeg sjeldent på, jeg syns det er så rotete og sånn... blir mest obs og ultra egentlig, selv om ultra er liiitt dyrere enn noen av de andre.
*H* Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 jeg syns den icaen på aker brygge lukter så vondt jeg... kan ha no med at ALLE på jobben spiser kylling derfra på bakrommet, og den lukta bare sitter i, men jeg klarer nesten ikke den butikken lenger :S
mia engel&fia frøken Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 ultra og meny på sånn helge shopping men favoritten er kiwi,de har oppe til 23 og så har jeg blitt så godt kjennt med hvor varene står billig er det også..
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Min favoritt er Ultra (østfoldhallene), gjør unna det aller meste av handling der. Vi tar ikke bare de dyreste varene, men også first price sine, og da blir det ikke så innmari dyrt egentlig.. Rema butikkene syns jeg er sinnsykt rotete og møkkete, iallefall de i nærheten her.. Men ellers er nærbutikken her jeg bor ille kos til godishandling (hehe, tror de har dobla bestillinga på stratos).
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 Ultra, meny og ica er helt klart best, men dyrt:( Handler mest på kiwi for det er billig og ligger nærmest, også har de bleieavtale: ) Var en tur innom ica igår for å handle noen småting, ble nesten sjokka når jeg så at gulost kosta 9 kr mer enn på kiwi og makrell i tomat 4 kr mer for en boks.... Synes det er stort sprik!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 27. mars 2008 #18 Skrevet 27. mars 2008 Ultra på Bryn, helt klart! Der får man alt man trenger! MEN, er jo ikke det biligste, så prøver av og til å handle litt i andre butikker også.. Da liker jeg Kiwi best.. Kjøper alltid bleier der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå