Gå til innhold

Bæresele? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Babybjørns gamle utgave til mine to første, men nå er det jo en jungel av bæreseler og -sjal. Noen som har noe å anbefale? Vil jo ha det som er best for lille gull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt mai tai og Beco. Men det finnes slynger, sjal, obier osv. Sjekk tettinntil.no. MYE lettere å bære i alternavtivt bæretøy enn BB. Babyen virker lettere og sitter bedre. Der kan de sitte hele dagen om du vil.

Skrevet

Kjøpte mei tai til tulla mi når hun var 6 mnd. Bruker den enda, og nå er hun 2,5 år. Kan brukes opp til 20 kg, og synes den er helt super. Når hun var lita brukte jeg den mest på magen, nå sitter hun på ryggen. Super å ta med på reiser, tar liten plass, og lett å bære.

Tenkte å kjøpe eller sy meg ei slynge til neste baby, evt et sjal, så jeg har å bruke i starten. Mei taien anbefales vissnok fra 3 mnd alder, om jeg ikke husker helt feil.

Er i alle fall superfornøyd. Så kjekk på blåbærtur og bytur;)

Skrevet

Har den eldste modellen til Baby Bjørg eg. Syns den var heilt grei. Men, eg brukte den ikkje heile tida.

Skrevet

Jeg vurderer også å kjøpe sjal eller slynge..Da babybjørnen er utrolig tung å gå med i lengden....Pga av at det ble så tungt, brukte jeg den svært lite sist...

Skrevet

Har brukt BB, men det var noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!! brukte den 3 ganger med gullgutten.. denne gangen skal jeg begynne med Mei Tai.. man fåt de i forskjellige str og stoffer, og de skal være enkle å sy selv... For info sjekk sidene til www.tettinntil.no,www.alveslottet.no, www.lotusbarn.no osv osv osv:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...