Gå til innhold

Var på Ultralyd i går;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mange blanda følelser når jeg la meg på benken, dette var ordinær ul og like sein ul som jeg hadde med Andreas og på ordinære ul med Andreas vi fikk vår værste beskjed...

Så jeg sleit og gruet meg veldig...

Men innerst inne visste jeg jo at vi ikke ville få samme beskjed, men allikevell så var det vondt...

Det var sååå godt og få se lille på skjermen igjen, det ir meg en sånn god ro, alt var fint, lille vokser som den skal, har masse nok med fostervann, morkaka ligger på bakre vegg og alt er helt fint;)

Gjett om vi er letta og gla:) Endelig skal det gå vår vei, og vi gleder oss masse, sjøl om vi ikke får ro før lille ligger i armene våre...

Termin blei flyttet litt, så nå er terminen 5. August, men det gjør ikke noe, jeg kommer ikke til og gå til termin uansett... Jeg er idag 21+4 uker.

Vi spurte om legen kunne se om det var en gutt eller ei jente, men lille ville ikke vise seg frem nei:p hehe Lå med beina i kryss.... hihihi

Men jeg føler det er en liten gutt der:)

Skal tilbake på ul om ca. 2 mnd på vekstkontroll, da de vil følge med på lille sin vekst og det føles godt og få den oppfølginga der. Så kanskje lille vil vise seg frem da:)

På Tirsdagskvelden kjente sambo første sparke til lille utenfor magen, begge to braste sammen i lykke tårer, det var så godt at han fikk kjenne det, noe han aldri fikk med Andreas:(

Jeg kjenner lille vær dag, er en veeeeldig aktiv krabat inne i der;)

Jeg er her inne veldig lite, påska var utrolig tøff for meg, men nå er jeg på vei opp og klarer og se lyset igjen, det er hardt, men jeg må...

Sender dere alle dib damer en kjempegod klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her på jobben med tårer i øynene.... Er så glad på deres vegne.

Kos dere masse med lille i magen,

Lykke lykke til

Klem fra

Skrevet

Jeg syns det er så koselig at du deler dine tanker med meg og andre dib damer.. Du skriver så levende.. Fikk tårer i øynene da du skrev om din kjære kjente spark.. Vet dere ha hatt en tøff periode.. Men nå kan dere begynne å se fremover igjen.. En sky liten krabat i magen da, som ikke vil vise seg frem.. :o)

Skrevet

får helt tårer i øynene!! godt å høre at alt stod bra til!!

lykke til med den lille hemmelighetsfulle inni der=)

Skrevet

Så herlig:) Lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

Sååå bra!!!

Kos dere masse med den voksende magen :-D

Skrevet

Så godt å høre at alt ser fint ut med den lille i magen:-) Har tenkt på dere og kan bare forestille meg hvor tøft dette svangerskapet må være!

Lykke til videre - gleder meg til å høre fra deg videre:-)

Varme klemmer sendes

Skrevet

Så godt at alt bare var bra, kan tenke meg at dere var forferdelig nervøse ja, med den for historien :0( Lykke lykke til videre i svangerskapet , håper du får all den oppfølgingen dere trenger.

Stor klem fra

Skrevet

Så flott! Dette var kjekk lesing:-)

Sender deg en god klem:-)

Skrevet

Tusen takk jenter:)

Jeg er bare så gla nå, endelig klarer jeg og smile og glede meg, koser masse med magen...

I morra skal jeg til jordmor og da skal jeg få høre den nydelige hjertelyden til lille...

Igjen, masse klemmer til dere alle sammen...

Takk for at dere tenker på oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...