Gå til innhold

Flere som venter nr.5 eller flere her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere termin?

Hvilke kjønn har dere fra før?

Jeg har selv foreløpig termin 26.sept.

Har fra før: jente-gutt-jente-gutt. (Lillemann er bare 8 mnd).

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr. 5 og har termin 27. juni.

Har fire gutter fra før...Har valgt å ikke vite hva jeg får denne gangen heller, men sansynligheten for en gutt til er vel ca. 80 % . Guttenen våre er 16,5, 14, 6,5 og 4 år - og denne siste, som ikke var helt planlagt, er en uventet bonus som nok vil bidra med enda mer liv og røre i huset i lang tid framover !

Skrevet

guuud jeg er grønn av misunnelse...dere er kjempeheldige....hvor gamle var dere når førstemann kom og hvor gamle er dere nå?? Jeg har også lyst på 4-5 barn,har ett og går gravid med nr 2, men etter dette barnet må jeg ta pause noen år fra graviditet...og prøve på an igjen etter jeg har rundet 30....

Skrevet

Heisann.

Da er det vel prinsessen som har lurt seg inn i magen din for å lage liv og røre i haneflokken...... :))

Koselig med mange barn!!!

Tror ikke vi heller vil vite kjønn på UL. Ønsker den spenningen ved fødselen.....har bare visst kjønnet med lillemann i fjor, så har jo prøvd begge deler, og tror jeg heller mot det å ikke vite ja....

Lykke til, til deg!!!!

Skrevet

Hei lailaelin.. :)

Jeg var 22 år når vi fikk vår første.(Er snart 32 år nå) Deretter kom det to til ganske fort...

Hadde en liten pause mens jeg tok sykepleierutdanningen, og så var det på han igjen.... :))

Lillemann kom i juli i fjor, og neste kommer i september....

Kjempekoselig med mange barn, det er sikkert!!

Kunne tenkt meg enda flere hadde det ikke vært for at man desverre må gå 9 mnd gravid først...kroppen min begynner å si stopp nå...

Skrevet

Nå venter jeg bare nr 2, men ble nysgjerrig på nicket ditt. Er også fra lofoten,så lurte bare på når du har termin?

Skrevet

Venter nr.5 jeg også! Med samme mann =)

Har to gutter på 13 og 11 og to jenter på 9 og 2. Er så koselig å få baby når en har store barn i huset! Blir hele familens prosjekt. Og de store forguder den lille attpåskatten vår - og er veldig klare for en til.

Skrevet

Heisann.

Terminen står i hovedinnlegget mitt. :))

Det er foreløpig 26.sept.

Skrevet

jeg venter bare nummer 2, men har så lyst på flere barn. desverre er nok dette antagelig siste mulighet,selv om jeg bare er 30 enda. kunne gjerne hatt et lite fotball-lag og blitt ertet for å befolke landet alene osv....

må bare gratulere dere masse med stor ungeflokk jeg:) så får jeg låne noen etterhvert.....

Skrevet

Jepp! Nr 6 her :) Har tre gutter og to jenter fra før :)Elsker å ha mange barn. Visst er det noe jobb men gleden overskygger alt slit.

Skrevet

Akkurat som multimamma venter jeg nr 5, har bare gutter fra før og har valgt å ikke vite, men har på følelsen av at det er gutt nå også :)) Mine gutter er 11, 7, 6 og 3 år.

Skrevet

Hehe,ok. Leste litt for fort =)

Skrevet

Vi venter nummer fem i midten av juni, og har fire gutter fra før :-)

Guttene her i huset er 13, 7, 3 og 1 1/2 år gamle. Vet ikke hva vi får denne gangen, men all erfaring tilsier at det blir en gutt, selv om UL sier noe annet.

Fikk mitt første barn da jeg var 29, neste kom da jeg var 33, så 34 og nå er jeg 36. Den eldste gutten har jeg altså ikke født selv.

På grunn av alderen min, så er dette vårt siste barn. Trist, men sansynligvis en fornuftig avgjørelse for oss.

Skrevet

Her venter vi på en litt overraskende nr.5, med foreløpig termin 1.sept.

Har fra før fire jenter på 13,10,8 og 6..

Vet ikke hva det blir denne gangen, men håper vi får vite det på UL.

Jeg var 23 da eldstejenta ble født.

Skrevet

Hei!

Jeg er 34 og venter nr 5 den 100808. Har fra før: jente9, jente8, jente5, gutt3 og den lille i magen er visstnok en jente til. Var sliten de første 12 ukene, men nå begynner jeg å se fremover med glede. Koselig med mange barn!:-)

Skrevet

Her er det nummer 7 som er på vei....og etter all sannsynlighet sistemann i ungeflokken....Har 2 jenter og 4 gutter fra før, denne gangen er det også en liten gutt:)

Ønsker alle sammen lykke til.....

Skrevet

så heldige dere er:) ønsker minst 5 barn selv..venter nr 2 nå...merker at kroppen trenger en pause noen år før neste graviditet:) (pluss studier) gleder meg til å være hjemme et år med to babyer,det blir koselig:) håper så inderlig vi er så heldige å få mangen barn også:) lykke til:)

Skrevet

Heia :)

Venter fjerde lille venn :) Men kan godt hende vi bli fler vettu... hehe

Klem

Skrevet

He he he sent oppe snart4barn:)......

Slokner rett etter farmen jeg, så sosial er jeg. :))

Du får nok flere, det er jeg sikker på... gliiiiiiiiiiiiis

Ha en fin dag.

Klem

Skrevet

Venter nr.5, med termin 13 august:) Jeg er 32 år og fikk første når jeg var 18.... Har fra før gutt14, jente11, jente9 og jente1år. I magen min nå, er det en liten gutt:)

Veldig koselig med mange barn.....men det holder med 5 på meg:)

Skrevet

Hei jeg er 36 år og venter nr 6 ( termin 6. sept). Har fra før gutt 12, gutt 10, jente 6,5, gutt 5, gutt 16 mnd. I tillegg har jeg en liten englejente født høsten 2005. Var 24,5 da eldstemann meldte sin ankomst. Føler at dette blir den siste. Skal på ul tirsdag, og om det er mulig skal jeg prøve å få vite kjønn. Føler det blir jente, så det blir litt spennende å se om jeg får rett denne gangen også. Har truffet på alle så langt.

Skrevet

Venter nr fem nå i august, har guut på ni, jente på åtte, jente på seks og gutt på tre fra før. Dette blir sisten, nok nå. Blir 30 i desember jeg da:)

Skrevet

Venter nr 4 og 5 jeg..

Har gutt 14, gutt 11, jente 1 fra før og to gutter i magen.

Termin er 12.7, men det er mot alle odds at de venter til juli, håpet er at de venter minst til mai.. ( egen tråd)

Jeg var 18 når førstemann meldte sin ankomst og har kommet meg opp i 32.

Går det bra denne gangen, så er dette mitt siste svangerskap.

Skrevet

vi skal ha nr 5, har 2 gutter, 7 og 9 år og 2 jenter, 4 og 2 år. har termin i september,dette er garantert siste...så blir det snipp,snapp for snoppen:-)

Skrevet

Ja men du e jo oppe før han snyt ha fått på seg sokkan... Mine unger sover litt lengre da. Heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...