Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei, Jeg spiser en del søtningsmiddel på skummet melk til frukost, og spiser også en del sukkerfria pastiller for at hålle sukker trangen borte. Er det dåligt for bebisen? Burte kanske heller spise riktig sukker fordi det er naturlig??
Smånetta 14.mai Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 De klarer faktisk ikke å finne ut om den kjemien er skadelig eller ikke. Jeg vurderte det dt hen at da holder jeg meg unna og kutter ned på sukker også. Begge deler er jo bare tilsetning.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Jeg har lest at sukkerfri brus er helt greit å drikke når man er gravid, så det gjør jeg! Det betyr jo at man kan eta søtningsmiddel generelt, så jeg spiser også en del sukkerfri drops etc. Men søtningsmiddel er jo ikke bra i store mengder for noen, så er vel ikke så bra å overdrive. -men det er det jo ikke på noen ting. Fruktsukker pleier jeg å spise på frokostblandinger etc, det er hakke bedre enn "vanlig" sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå