Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Har dere hørt noe? Så forferdelig....

Hvordan går det med tanten og onkelen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe nytt...

Det går "bra" med tante og de...

herregud...jeg vil så gjerne at hun skal bli funnet i livet, eller at hun plutselig skal dukke opp en annet sted...sånn at jeg kan kjefte på henne for å skremme oss på denne måten.. helvete!

kristin... :( herregud... jenta mi!

Skrevet

DETTE ER SÅ JÆVLIG FEIL!!! kristin... herregud! faen....

Dette skjer alle andre, ikke oss.... helvete! jeg vil ikke at dette skal skje..

Tankene flyr.. "alle" har gitt opp håpet, jeg klarer ikke...tenk om hun lever? bare TENK!! det kan jo hende..ikke sant? herregud.. jeg veit jeg må være realistisk, og ene delene i hodet er det...men den andre delen nekter å gi opp..TENK!!

Og det skal ikke stå om henne i avisa..det er så feil så feil. herregud, kan det ikke være en feil?

Skrevet

Åhhh vennen, tenker sånn på deg:-(

Dere har fortsatt ikke hørt noe??

Syns det er bra at du klamrer deg til håpet selv om du også er realistisk. Det er viktig å ha håp.

Stor klem.

Skrevet

Jeg vil bare kondolere.

Har selv mistet søskenbarn som var meg utrolig nært. Det føles så urettferdig. Jeg greier ikke helt å sette ord på de følelsene. Men jeg feller en tåre for deg. Det er tungt, så ufattelig trist.

Men håper man får høre gode nyheter.

Skrevet

Jeg kjenner ikke Krsitin personlig, men jeg vet hvem hun er og jeg har venner som kjenner henne... hun virker som en fantastisk hyggelig og sprek jente, og jeg vet at veldig, veldig mange tenker på henne nå.

Jeg føler med deg og alle andre som er berørt av dette... det er så ufattelig trist.

Skrevet

Kristin er en herlig jente.. morsom og rar, vidunderlig og skjønn... åå kristin!

JEg vil så gjerne dra til henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...