Zarathustra Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Vi har akkurat vært på ettårskontroll og gutten min bare vokser og vokser. Han har jo litt å slekte på med meg på 1.81 og far på 1.93, men jeg syns han er veldig stor. Var 82,5cm og 12,7kg. Helsesøster sa bare "for en stor gutt". Flere som har store barn?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 alle barn er så utrolig forksjellige.. er vel ikke noe farlig om han er litt stor vel? på 2 årskontrollen tror jeg de kan "se" om han blir høy eller ikke.. Har selv en kjæreste på 1,98, så synes høye gutter er tøffe jeg=) Kanskje værre med jenter som har fare for å bli høye (over 190..)
Zarathustra Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Nei, det er sant det du sier. Spennede det med vurdering når de er 2 år, man kan altså spå litt om fremtiden da:) Takker for svar:)
FuriLaks Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ja:) Alle mannfolka i nær slekt rager nærmere 2 meter, så mini her har også litt å slekte på. Han var 83,5 cm på 1-årskontrollen. Og 11 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå