Gå til innhold

Et lite forslag til dere damer:

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi dropper dib frem til kl 12.00 og gjør heller litt husarbeid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff..

det hadde vært lurt..

om alle gjør det blir det kjedelig her, og da gjør jeg det og :P

OK!! eg e med!!

Skrevet

ferdig med husarbeidet jeg!

Skrevet

Det var en god ide... :) Eg blir med...

Skrevet

Nææææææsj, det gidder jeg ikke ;-)

Skal ta litt husarbeid om litt, og gå en tur med hunden, tenker jeg

Skrevet

* ser seg rundt* Rydda og vaska i går kveld og rydda kjøkken etter frokosten...maskina står å går nede i kjelleren så her er lite å gøre, minsta sover...tenker jeg sitter her til hun våkner...får besøk seinere i dag...eller kansje skal jeg bake boller?

Skrevet

Nei, jeg har jo akkurat satt meg for en pause mens lillegutt sover.

Hatt dib-pause på nesten 1 uke, så titter innom nå med goood samvittighet ;o)

Skrevet

NEEEI! Da blkir jeg alene her. Jeg var flink i går. Ikke straff meg for det, jenter. Sitt rolig. Det du ikke får gjort i dag kan du heller gjøre over helgen!

Skrevet

Her er det helt strøkent så jeg har ikke noe husarbeid å gjøre. Alle vinduer er pusset, alle klær er vasket og strøket osv osv.

Skrevet

Skulle akkurat til å ta en velfortjent pause jeg.

Vasker vinduer, og blir jaggu meg helt svett av det!

Skrevet

da var kjøkken shina, og oppvaskmaskina står og går =D

Skrevet

Sju minutter? Det var dagens kjappeste (eller lateste???) husarbiedsrunde. Kjapt tilbake på PC'n ja. Hehe

Jeg har helt erlig ikke noe husarbeid jeg burde gjorst en gang.

Jeg tar alt med en gang, og har det dermed alltid ryddig og rent her. Det første jeg gjorde da jeg stod opp i morgest var å kle på meg og snuppa og sende henne avgårde til dagmamman. Så ryddet jeg kjøkken etter gubbens frokost og restene av i går kveld på stua. Så støvsugde jeg huset og tok meg en dusj og litt mat. Dermen var jeg klar til å sette meg ned å lese til eksamen kl halv elve, og har resten av dagen til det. Herlig å ikke ha husarbeidet hengende over meg i hvertfall. hehe.

Men eksamenslesning er jo kjedelig da, så det blir noen pauser på to minutter her inne innimellom. Hehe

Skrevet

7 minutter??? Hvordan får du til det?

Fra kvart på 12 til 7 over??

Muli du misforsto litt, skal reise bort i dag og da er det greit å ha huset strøkent til når jeg kommer tilbake =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...