Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 At du er litt for ung, egentlig... hadde du vært 20 hadde det liksom vært greit da.. men 18 er ungt. Men, det er uansett ikke min sak, så lenge dere har det bra er det det viktigste!
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Kommer jo veldig an på kordan man er som person.Erkamskje litt mye no, men om 10 år er det ingen som stusser...
Sjefsmegga Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Er vel i grunn ikke så ille det...9år bare. Jeg og samboeren er født samme år vel og merke...men det var jo ikke derfor jeg valgte ham, hadde han vært 22 eller 37 så hadde jegt ville had ham lell :-)
Bærta å babyn Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 har dere mye til felles utenom kjærligheten? jeg er 27 nå og det er leeeenge siden jeg var 18... men kommer jo an på hvor nære dere er i "mental alder"
M&K+Påsan <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Vet det egentlig ikke har noe å si men gøy å høre .. Vi er ikke sammen enda, men han er veldig til å ta vare på meg og sønnen min Kamerat av broren min, å en ordentlig fyr
M&K+Påsan <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Jada, å vi er gode venner liksom .. Vil bli bedre kjent å, men føler liksom det er gammelt, samtidig som det ikke er det ..
litakine og Theodor Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 tror absolutt ikke det har noe å si på alder, så lenge man er på samme nivå - det er når man ikke er det at det blir problemer (en vil etablere seg, mens den andre bare er ute etter moro f.eks)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Er 7 år mellom meg ogmin kjære og vi har vært sammen i 10 år:)
wirre;o) Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Det kommer veldig ann på hvor moden du er og hvor moden han er. I utgangspunktet er dere på to forskjellige nivåer i livet, men dersom dere ikke har hastverk og han lar deg få være ungdom og studere og gjøre det som må til før man skaper en familie ser jeg ikke noe problemer med det.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Det kommer jo veldig an på hvordan dere er. Du har barn og blir mer voksen enn dine jevngamle. Da jeg var 18 år og menn på 27 la an på meg, tenkte jeg igrunnen at det måtte være noe gærnt med dem. Hadde en av mine kompiser komt med en 18 åring hadde jeg nok snakket alvorlig med han.
wirre;o) Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 og det skal sies: jeg var 22 da jeg traff pappan til lillewirre og vi har det fint sammen. Han er 11 år eldre enn meg, så det ble litt reaksjoner da;o)
M&K+Påsan <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2008 Han er som en unge i hode, men ansavrlig likevel. Ville tippet han var 20 - 22 kanskje ..
MegOgAlleMine Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Hvsi du i det ene øyeblikket føler det er stor forskjell mellom dere så er det kanskje det? Men igjen, alt kommer an på menneskene. Alderen på papiret gir kun en veiledning. Det er 7 år mellom mannen min og meg. Vi er godt gift og har 3 barn sammen:)
86frøken & lille krapyl Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Dette er det nok bare du som vet svaret på. Tenk nøye gjennom hva du gjør og hva som føles rett og galt for deg. Finner du ut at dette virkelig er "real love", så kjør på og drit i hva alle andre sier om alder. Men dersom magefølelsen skurrer litt så er det nok en grunn til det. Ei jente på 18 og en gutt (hvis jeg kan kalle han det) på 27 har nok ikke så altfor mye til felles. Tenk på hvor mange år det er siden han flyttet ut og hvor mye tid han har hatt til å leve livet. Mest sannsynlig så er han i en annen tidsepoke i livet enn hva du er. Det er her problemene med alder begynner. Still deg spørsmålene; Er det greit for meg å slå meg mer til ro nå? Er det ting jeg vil gjøre som han er ferdig med? Er det et forhold jeg tror vil vare livet ut eller bare for en stund? Vil han det samme som jeg vil? Jeg sier ikke at forholdet ikke vil fungere, men alder kan være et problem, ja. Kanskje det funker greit i begynnelsen, men ikke over lengre tid. Jeg snakker av erfaring.. Lykke til jaffal
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 Ville aldri latt aldersforskjell stoppe meg. Ikke om jeg fant meg en på femti engang. Så lenge kjemien er der er det verdt et forsøk. Men ville ikke kastet meg ut i ekteskap eller fått barn eller noe...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #18 Skrevet 27. mars 2008 Så lenge du ikke vokser fra han da:) Situasjonen er forskjellig siden du alt har barn. Min kompis hadde vel fått høre fra meg at han ikke skulle hindre henne i å være ungdom siden han alt har opplevd mye og kan mye.
Scorpiogi Skrevet 27. mars 2008 #19 Skrevet 27. mars 2008 Er 9 år mellom meg og mannen og, ble sammen da han var 30 og jeg 21. Nå, 4 år senere, er vi gift og venter vårt andre barn
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. mars 2008 #20 Skrevet 27. mars 2008 Folk er jo forskjellige...jeg er 21 og blei sjekka opp av en på 33, og jeg syntes han var urgammel. Men så har jeg en fetter som er 34 og han er jo dritkul og ungdommelig (ikke at jeg skulle bli sammen med ham!)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 27. mars 2008 #21 Skrevet 27. mars 2008 Mannen min er 10 år eldre enn meg.. Det går superT :-) Alt går på hvordan du er smo person
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #22 Skrevet 27. mars 2008 Det er 20 år mellom min bestevenninne og hennes samboer. Hun har aldri hatt det bedre eller vært lykkeligere! Hun har riktignok måttet gjøre to tunge valg i forbindelse med dette, hans barn er snart voksne og han er ferdig med unger, samt at han aldri kommer til å gifte seg på ny. Så barn og giftemål har hun valgt bort.
Venezia 1 Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 Egentlig mener jeg at kjærlighet ikke har noen alder. Eller det vil vel egentlig si at jeg ØNSKER å mene det, men at sannheten er at jeg har fordommer mot menn som går etter så mye yngre damer, iallfall i den alderen dere er i. Har så altfor mange ganger sett at det er gutter/menn som liker å kontrollere damene sine, ofte er sjalu osv. Men bare du selv kan svare på det spm, for vi er jo alle så forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå