Alba44 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 http://www.nettavisen.no/verden/article1709838.ece Dette har jeg alltid hatt så angst for. Huff og huff... Både med eget barn og andres. Ja, vi bor i et tilsynelatende trygt og godt land, men jeg lar ALDRI en vogn stå ute uten tilsyn hele tiden.
OneOfTheBoys Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Herregud så grusomt!!! Du kommer deg jo aldri videre.. Det er nesten bedre hvis barnet dør, da har du hvertfall visshet og kan jobbe med å komme deg videre. =( Uff.. grusomt!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Det er en av grunnene til at jeg aldri setter barnevogna utenfor butikken når jeg handlet da guttungen var baby. Stoler ikke på at dette ikke kan skje her.
Venezia 1 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Godt å høre at det ikke bare er jeg som aldri slipper vogna av syne. Stakkars 16åring, må jo være et kjempesjokk for hahm/henne også!
Alba44 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Utovernavlen; Ja, da er ikke jeg alene om det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå