Gå til innhold

Noen spm.. Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Må vi selv kjøpe blomster til kirken?

-Blir det dumt å ha EN lilje og litt grønt i vase på hvert bord til kaffen? Snakker 18-20 bord.

Skal ha 3 eller 5 i hver vase på middagsbordet. + litt grønt.

Hm, har ikke mer på hjertet nå, men det kommer nok. Kjoleprøving i dag, og skal å se litt på blomster strax =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomster til kirken varierer det hvordan blir ordnet. Vi betaler 400kr ekstra i avgift for at kirken ordner det for oss. Snakk med/send mail til menighetskontoret, så kan de fortelle deg hvordan det ordnes. Har forresten vært i bryllup der blomstene fra kirken bli tatt med til lokalet og satt brukt som dekorasjon der etterpå, du kan jo sette dem på f.eks. kakebord eller i baren?

Ellers synes jeg personlig at det ikke burde være problem med en lilje med noe grønt i en liten vase på hvert bord, men det kommer selvfølgelig litt an på hvordan det blir satt sammen. Vi skal selv bare ha lys og grønt rundt på alle småbordene, men det blir nok noe blomster på bordet der vi (brudeparet) sitter og andre steder. Men jeg er også av den holdning at det enkle er ofte det beste...

Lykke til med kjoleprøvingen;)

Skrevet

Blir en lilje på hvert bord. Enkelt og greit =)

Så blir det 3 stk i noen vaser på mmiddagsbordet, og på kakebordet. Og noen på baren =)

Åh, blir så pent :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...