Gå til innhold

lånt fra krangle!! Trenger man pass til danmark!???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei, egentlig ikke, men mener pass er det eneste gyldige id i utlandet, uansett hvor.

Skrevet

Vi kjørte bil til Køben i fjor og da var vi ihvertfall ikke innom noen plass dem krevde pass. Men jeg hadde det med i veska for sikkerhets skyld jeg da...

Men mener du egentlig ikke trenger pass i Danmark, men samtidig så er pass eneste gyldige legitimasjon i utlandet så derfor er det smart å ta det med.

Skrevet

Når du drar med båten sier di at du BØR ha pass med, ikke påkrevd. Er vel for å være på sikre siden hvis det skulle skje noe.

Skrevet

Var nettopp i Danmark.

Skal du fly,så må du ha pass med.Skal du ta båt,så trenger du ikke.

Skrevet

har aldri hatt med pass til danmark eller hatt bruk for det..

men som noen sier, er det kanskje lurt å bare ha det i veska for sikkerhets skyld :D

Skrevet

Men jeg må vell ikke fikse pass til sønnen for at vi skal til Danmark en uke?

Skrevet

Nei, men i Danmark vil pass være det eneste gyldige legg.

du har, så jeg ville tatt det med, men hadde ikke skaffet til

gutten..

Skrevet

søren å... hehe!! typen e svensk statsborger å må da til Oslo for å få pass, vi bor laaaangt fra oslo!! Å om han må helt dit så har vi nok ikke råd til weekendturen å:(

Jeg som sku feire 25års dagen min!!!!

Skrevet

Nei med du må ha gyldig bilde legitimasjon. (bankkort/førerkort e.l.)

Skrevet

NEI!

Bare ha med bank-kort eller lignende

Skrevet

bekrefte jeg og. Trenger ikke pass(inne eu trenger man ikke, såvidt jeg husker). Førerkortet er nok..

Skrevet

trenger IKKE pass for å fly/bilebåte til Danmark

Skrevet

du må ha et internationalt godkjent identifikasjons dokument når du reiser innenfor sjengen-området...

Eneste internationale godkjente identifikasjons dokumentet du får tak i i Norge er pass....

Hvorvidt du trenger det for å reise til Sverige og Danmark er jeg usikker på, men jeg ville tro du måtte ha det får å reise på fly.... Om det holder med vanlig norsk identifikasjons dokument av typen bank-kort eller førerkort må du vel likevel skaffe pass til barnet da h*n hverkan har bank-kort, førerkort eller andre typer identifikasjon...

Skrevet

Nei.

Og jeg reiste tur-retur Tenerife med kun bankkort som legitimasjon i januar...

Funka fint det.

Skrevet

man trenger ikke pass for å dra til danmark, men det kan være lurt å ha med allikevel, siden pass er gyldig id i utlandet. Noen hoteller ol. krever det. Men pass til barn trenger man ikke, vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...