LilleBjella Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Kan jo ikke gå rundt og ete non stop heller. Etter trening i morges spiste jeg et grovt rundtstykke med pålegg. Nettopp spist to tjukke rugbrødskiver til lunjs, og i tillegg spist et eple og en yoghurt i dag. Men kjenner allerede jeg er sulten igjen. En ting er å ha lyst på noe, men kjenner skikkelig sultfølelsen i magen, og blir småkvalm og svimmel hvis jeg ikke spiser noe. Noen tips til smarte ting jeg kan spise? Som gjør at jeg blir mett lenge og som er sunt? Hmm...håper det går over snart. Er 6+6 i dag.
skalha1t etter3.pp Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 samme me emj oxo..svolten heile tida.ssise ej ikkje blir ej dårli å he store problem i å få i mej skukkeli mat..må liksom småspise heile tida..! idag he ej hatt me mej kaptein-kjeks på jobb so ej kan småspise på..spiste 1,5 skive te frokost.1 eple,1 pære mellom halve new energy å nåkre kjeks..gla de snart e lunsje for ej SVELTE.. e 9+3idag
Myra Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Det lureste er nok å spise lite og ofte. Spis gjerne hver 2-3 time. Jeg husker fra forrige gang, da måtte jeg spise ofte for ikke å bli kvalm. Spiste jeg meg skikkelig mett ble jeg og kvalm. Så trikset var å holde seg sånn passe mett hele tiden. Men det gikk litt over når jeg hadde passert 12 uker.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Merker det samme jeg også, er sulten hele tiden, og det er veldig uvant, for tidligere kunne jeg fint gå nesten en hel dag uten å spise, spiste mest fordi jeg visste jeg måtte. I går ble middagen en time forsinket, og da var jeg så sulten at jeg kastet innpå mat, og ble kjempekvalm...
Randis Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har hauger med forskjellig frukt i huset. Jeg wokker grønnsaker litt om gangen ifra frysern. Spesielt fersk brokkoli og tomat av en eller annen grunn blir jeg mett av litt lengre. Brokkolien veksler jeg med å wokke, koke og steke. Tomat spiser jeg stort sett ferskt, men har av og til på sukker eller salt på. Hender seg jeg koker tomaten ned til saus med krydder. Godt det også. Har mye fiberrik mat i huset, knekkebrød, pasta. Tynne, tynne ristete skiver med skikkelig grovt brød kan gå an. Spiser ofte, men lite jeg. Har klart meg unna spying hittil.
HegeAE Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Putt i deg mykje frukt... Og styr unna alt av falske kalorier
LilleBjella Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Fikk tips av ei venninne i går om å spise mye epler, gulrøtter og sånt. Normalt sett er jeg en fruktspiser uten like, og gafler i meg grønnsaker til middag. Men frister ikke i det hele tatt nå. Blir bare mer sulten av å spise det på en måte.... Det jeg har lyst på er grove kornprodukter, gulost, egg og rent kjøtt, osv. Blir nærmest kvalm med tanken på sjokolade og potetgull, heldigvis får man si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå