Veslesnuppa Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Er på min evige leten etter EL jeg jeg for min del...... Dag ut og dag inn..
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Du er i samme båt som meg du da? testet sist i går men hodlt på fr dag 6 og er nå på dag 24 så gir meg for denne mnd nå..Begynner med ny ark fra april(hvis jeg får TR i april) Håper du får utslag i løpet av helgen da indianerjenta! Tanker ogklem
blirjegsnartmamma Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Går her og venter på TR.. Forrige gang tok det meg 67 dager før den kom igjen. Idag er jeg akkurat 1 uke over IKM, og har bare negative tester. Men skal på fjelltur imorgen, så håper den holder seg unna litt til egentlig! Forrige gang unngikk jeg å gå til legen, redd for hva beskjeden kunne bli, men denne gangen skal jeg ringe!
Veslesnuppa Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hei Kei27. Er på nære nippet til å gi opp denne måneden jeg også... Er på dag 21 idag og kun negative EL-tester:( Har ikke lyst til å vente på TR heller..Er så lenge til april og IKKE sikkert at jeg får TR i april heller.. Mye likt vi tror jeg:) Vi kunne jo ha sendt hverandre postmelding eller mail for å høre hvordan dette går framover? Hyggelig med litt selskap:)
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Uff,det var voldsomt lang syklus...Hadde en på 54 og synes den var lang!Hadde tatt meg en tur ja,så du kan få noe for å få syklusen din i rett rettnig! Masse lykke til og god fjelltur i morgen!
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Uff føler med deg på punktene dine der!ja vi har nok mye likt her!Klart vi kan følge hverandre:) kjempe hyggelig det! ønsker deg masse lykke til med testingen,håper den bluser opp snart!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 ser ut til at det blir en lang syklus på meg også denne måneden. er på dag 38 idag og 2 dager over ikm sånn ca. får jeg ikke tanta i løpet av en ukes tid så ringer jeg nok legen jeg også slik at jeg får sjekket ut litt. masse lykke til til dere alle sammen!:-)
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2008 Høres fornuftig ut,får vel ta meg en tur igjen selv!Skal gi B6 tablettene litt tid først og blir det ikke noe mer ryddig sykluser av de,får jeg komme meg til legen igjen.. Har du barn fra før tuppa? Masse lykke til deg deg også
tuppa prøvd lenge Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 jeg begynte på b6 for et par-tre dager siden tror jeg i håp om at syklusen blir litt kortere, men ser ikke ut til å funke ennå gitt!:-) hehe kanskje det er derfor mensen ikke kommer? fordi jeg har begynt på disse pillene?hmmm...tenke, tenke..... har aldri gått så langt over før og kjenner jeg begynner å bli litt frustrert. jeg har derimot hoppet over en hel periode men det var i forbindelse med nye p piller så den var det jo en årsak til men har ikke brukt prev på over et år nå og har vært regelmessig med kun et par dager mellomrom fra syklus til syklus sånn ca, kanskje tre dager.den lengste sykusen var på 37 dager og det var i mars i fjor og det var første syklus etter p pille slutt. nei jeg er foreløpig barnløs!:-) du da? takk,takk!:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Jeg går å venter på at tempen skal stige, som et bevis på at el har vært... Håper den kommer i morgen, eller tror jeg håpet er ute for el for meg denne pp:-(
Giinaღ Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Åh blir virkelig spennende å høre om de B6 tablettene vil fungere på syklusen. Tilbakemelding er et must Jeg skal EL teste i dag, litt i tidligste laget TROR JEG,,, men aldri godt å si etter MA. Tok jo så himla lang tid å få tilbake igjen tr, så da har jeg ikke store håpet om at 1.syklus skal være helt normal etterpå. Lykke til, jenter!!!!
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2008 Hmmm tar vel mer ne noen dager før disse vitaminene har noe virkning såvidt jeg har sjønnt.Men kan jo hende det gjør underverker over tid?Hvis ikke har vi sikkert ikke vondt av litt vitaminer:) Men må ærlig innrømme at jeg ikke forventer særlig av de,men må jo sjekke det ut! Håper det klaffer for deg snart hvertfall:) Jeg har en datter på 7,5 år!Så planen er to tette men ser ut som vi pent må ta tiden til hjelp..
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2008 Håper de skjer noe hos deg snart!!hvilken pp er du i?
Juicy med spirer! Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har endelig funnet ut at hvis jeg har like lang syklus denne gangen som forrige (85 dager), så har jeg EL i dag! OG SÅ HAR JEG IKKE EL-TESTER!!!!! Rett og slett litt sinna på meg selv nå...
kei80 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. mars 2008 spent selv her,forventer ikke noe,emn hadde jo vært flott hvis det var løsningen.Trodde at etter 6 månder var det kroppen max trengte å innhente seg etter MA men ser ikke så ut nei.. Lykke til:)
lona Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 tja er på dag 7 i syklusen min, så ny periode nye muligheter men tror ikke det skjer noe med oss, har gitt opp .. Men man vet jo aldri kanskje den 8pp blir den vi venter på men ellers alt bra, er det bare meg eller er alle så og si gravide for tiden?? utenom oss da he he ..
kei80 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. mars 2008 våknet med lett kvalme og hovene pupper idag..kan jo være pms som kicker inn.Men flere som sier de har blitt gravide tiltross for at de ikke hat fått opp el på el testene..Så er vel lov å være litt optimstisk en liten sund til?hehehe! Vil uansett ønske hele gjengen god helg!kose dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå