Gå til innhold

Jenter - se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker noen av dere vaginakuler til å foreta knipeøvelser?? Det må jo være en genial ide å gjøre det, men samtidig vet jeg ikke om jeg tør før etter fødsel.. Har noen av dere erfaring???

Jeg er verdens sløveste på knipeøvelser...!!Hoff!! Er dere flinke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt tanken, men har aldri kommet meg så langt.. ;) Uff, jeg er også elendig på å huske knipeøvelser... Husker fra sist fødsel, at jeg slet med lekkasje i over en mnd etterpå. Det gikk over etterhvert, og jeg var flink å knipe en stund. Men så dabbet det av igjen. Glemte det bort. Man tar liksom knipeferdighetene for gitt av og til!

Har aldri prøvd vaginakuler, men det er kanskje lurt.. Lettere å huske på øvelsene på den måten kanskje?

Skrevet

Knipeøvelser ja..det var det..husker ikke siste jeg gjorde det;) Husker jeg var på dildoparty for en god stund siden og hun som hadde det sa at det funket veldig bra å bruke vaginakuler etter fødsel. Det funket bra på henne sa hun...

Skrevet

jeg kjøpte meg vaginalkuler som jeg skulle bruke,men jeg klarer faktisk ikke å holde de inne:/ *flaut* men jeg har dårlige knipe muskler fra jeg var liten,så jeg må virkeli vere flink å knipe,men jeg glemmer d også:/

Skrevet

Har vaginakuler, men har ikke brukt de under svangerskapet. Har brukt de før svangerskapet da, og begynner nok med de når renselsen er ferdig. Synes bare det virker naturlig for meg..

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg sånne:)

Føler ikke at jeg får helt til disse knipeøvelsene, så hvis slike kuler kan hjelpe til, så er jo det bare supert:)

Har ikke tenkt å anskaffe meg disse før etter fødsel jeg da.

Skrevet

Det er vanskelig nok å huske på de hersens knipeøvelsene om ikke man skal huske på å dytte kuler "oppi" der også hehe...

Jeg hadde de sist, men brukte bare noen ganger....

Skrevet

Jeg fikk disse kulene av ei venninne jeg. Hun ville kjøpe en gave til meg, og tenkte at jeg måtte huske tiden etter fødsel.. Hihi.. Hun var såå søt når hun leverte gaven...:)

Men jeg har ikke brukt de ennå. Var mange her som virket positive, og det er jeg også. Har kjempelyst til å prøve, men vet ikke om jeg bør vente til etter fødsel.... De virker jo geniale, og jeg er motivert for å prøve, men synes de er litt skremmende også, for jeg har som sagt aldri prøvd dette:)

Skrevet

Jeg må bare få lov til å skryte av hvor flink jeg har blitt til å gjøre knipeøvelser. Følte ikke jeg fikk de til i begynnelsen, men øvelse gjør mester! For å huske på å gjøre de, ble løsningen for meg å gjøre rutine på det. Tar 10 knip på buss/trikk til og fra byen + etter jeg har lagt meg. Nå er hjernen min så innstilt på dette, at knipinga nesten settes i gang av seg selv så snart jeg setter meg på buss/trikk! Og nå, snart 2 måneder etter at jeg startet å knipe, kjenner jeg faktisk stor forskjell. Hadde liksom ikke sett for meg at jeg faktisk skulle kjenne såå godt at jeg er "godt trent der nede". He he.. (37+6 i dag btw)

Skrevet

TUPPELURA!!!

Du er kjempeflink.. og jeg ble misunnelig.. Synes det er vanskelig å ta meg selv i nakken jeg altså.. Tar du 2 ganger 10 rep pr dag?

:)

Skrevet

he he  må le litt for meg selv...Prøvde noen vaginalkuler som jeg kjøpte på ett dildoparty for noen år siden. Det var av den typen som skulle være så tunge at det ikke var noen snor i de for å ta de ut igjen. Ble jo litt stressa da jeg forsiktig putta en kule opp og den ikke kom ut igjen!!  Greide til slutt å få den ut, men styrte en hel stund. :-)  Tenkte bare at det kom til å bli flaut å gå til legen for å få hjelp...

Dette var før noen graviditet og fødsel, har ikke prøvd det siden...  Men hvis jeg skal prøve igjen skal det være av den typen med snor på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...