jubajuba2 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 har bare lysst til å høre hvordan dere gjør det, vi har ikke noen rutine for legging enda,babyn er 5 uker og vi ammer mye om kvelden.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 mellom 2 og 3 mnd. La merke til den naturlige rytmen. La barnet i 8 tiden i sengen alene, satt der ved siden av og hysjet/sang. Ettervhert sovna gutta på egen hånd og ganske raskt. Fikk jo mat 2400 og 0500.
esmase Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg mener at det er best å begynne med en gang. Rutiner er viktige,ellers har ting en tendens til å skli gradvis ut,uten at vi egentlig merker det. Så mitt råd er å begynne så raskt som mulig:-)
wirre;o) Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 vi begynte når lillewirre var fem måneder. Du kan lese litt om akkurat dette med leggerutiner her inne ett sted. Jeg ammet og hun sov i vuggen på stuen til vi skulle legge oss. Men tok vel på henne pysjen til omtrent samme tid hver kveld far hun kom til verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå