BettyBoob Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 magesyre som kommer opp i spiserøret og forårsaker både halsbrann, betennelse i spiserøret og tannskader
engelmor Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 det er når de ikke holder på maten, gulper ekstremt mye og/eller sprutbrekninger. datteren min har det, måtte gjennom en haug undersøkelser på ullevål, hu får syrenøytraliserende medisin, de vokser det visst som regel av seg når det er rundt 1 år...
wireless wife Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Det er riktig som det står ovenfor her. Vil bare tilføye at det kommer av dårlig utviklet lukkemuskel i svelget. Dermed kommer ting i retur opp. Mest vanlig hos fortidligfødte, men ikke uvanlig ellers heller. Har de refluks så vokser de det av seg.
lisje marthemora Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Da virker ikke lukkemuskelen skikkelig,slik at magesyren kan komme som sureoppstøt spesiellt når en ligger.
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Takk for info:) Hørtes ganske ubehagelig ut, så jeg håper dere får hjelp!! Enten det er dere selv, eller barna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå