Willemo Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 1. Gråvær ute, men sol i hjertet, sol i sinnet! Vårkribling, hvem skal jeg kaste meg over? 2. Siste dag i går på møkkajobben, som var en superjobb, men som konverterte pga en personalpolitikk der sjefen stadig fant på nye og oppsiktsvekkende regler. Som uheldigvis slo galt ut på de fleste. Men historie for meg nå, YES!! 3. Glad, glad glad!! *vårmanisk*
.Ann. Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 *prøve å være litt glad* 1. Jeg skal snart ut i sola! 2. Kaffi besøk med venninne mens trass trollet er i barnehagen. 3.Tanna mi er ute av kjeften for alltid og heretter går det bare oppover. 4. Tom Waits på øret. ;-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 åkei da - tenkpositivtogaltdetder: 1. Elleve solsikker, nitten kornblomster, 14 erteblomster og 16 tagetes spirer i stua - og spirer FORT og HØYT 2. Ingen hjemme 3. Three6Mafia på full nabodødarguffe 4. Sol 5. Ingen elektriske artikler som ikke virker i øyeblikket
Huldretuss Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Varm sol på terrassen, og barn som sover :-)
prekæs Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Snart eldre entre som er ny Tette trappetrinn og ekstra rom under trappa. Frisørtime:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå