♥gullegull08♥ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Når er utbetalingsdatoen for dem? Har sett på nav, men er ikke sikker på hvilke "kategori" de faller under. Ingenting som står permisjon på kun sykmld, pensjon osv) Eller har det med når permisjonen begynner? startet min den 11.mars Noen som vet?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Da skulle du hatt de i går. Min permisjon startet den 18 mars. Tror hvis du ser på den tidsbegrenset som står nederst på siden om utbetalinger, Ville ringt nav hadde jeg vært deg, så får du greie på at det er godkjent. Da vil hun også se når du får utbetalt.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Her sendes pengene ut den 25. hver mnd, så da tar det som regel et døgn eller to før de er på konto.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Hun på nav sa at de skulle være på konto innen siste i mnd.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Den tidsbegrensede er jo UFØRESTØNAD, ikke fødselspermisjon.
♥gullegull08♥ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 ok ) Takk, da børr de vel komme snart. Har fått bekreftelse på at de er innvilget ihvertfall. Får ringe imorra hvis kontoen fortsatt er tom da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå