Gå til innhold

siden dette tross alt er en krangle side

Anbefalte innlegg

Skrevet

så kan jeg ikke dy meg..

Har folk virkelig så dårlig orden på økonomien sin at det er krise om barnetrygden ikke kommer før den 31? At det liksom betyr såå mye at den kommer en dag før?

(la oss overse annie)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det, pleier den ikke komme den 31. da? Eller siste dagen i hver mnd,? Aner ikke når den kommer inn, for den havner på en konto jeg kun bruker til å kjøpe dyre ting med. Som bilsete, vogn, utedress og sånne ting.

Skrevet

Mmmmja, kan du ikke bare ta Burberryhatten din og tre enda lenger nedover den trange nøtta di?

Koz og klemz fra Annie

Skrevet

HÆ??!! Ha'kke barnetrygda kommet enda?? Helvete, da blir det ikke mat på oss denne helga! :-p

Hvem er det som har så dårlig økonomistyring da? Siden du nevner det? For det har vel sannsynligvis noe med styringen på økonomien og gjøre hvis det der er krise -ikke dårlig økonomi som sådan vel?

Skrevet

hver eneste månedsslutt er det et innlegg på skravle. Hvor man spør om dette fenomene som ser ut til å være alfa og omega for folks eksistens.. Det står jo på sidene til NAV, sammen med alt annet som har med utbetalinger, datoer og krav/lover/ regler på?

Skrevet

Dette fenomenet dukker også opp på dib, så og si hver mnd.

Skrevet

Yyyyyyyyyaaaaaan!!!!! Nok en spennende debatt i JAPPs regi! You go, girl!!!!

Skrevet

er ikke alle som lager debatter rundt slimpropper og "er fødselen igang, nå, tro" skjønner du annie..

og du står fritt til å hoppe over mine innlegg om du finner de verre enn mange av de andre her inne...

så ja takk, jeg fortsetter:)

Skrevet

Det er bra du fortsetter. Synd det ikke var så mange andre som gjorde det....

Skrevet

Kan du ikke starte en debatt som handler om å bruke stor bokstav, sånn innimellom?

Skrevet

Det som irriterer meg er at folk som virkelig ikke trenger det får barnetrygd.

Setter bare pengene rett inn på konto til barna som de får når de blir 18. Mens andre faktisk må bruke de får at ting skal gå rundt.

Fint får barna men. Litt urettferdig syntes nå jeg.

Skrevet

Hvordan får du til at en ordning som behandler ALLE likt er urettferdig?

Aleneforeldre har jo dobbel barnetrygd, mens vi andre har vanlig barnetrygd.

Skrevet

Hahahahaha, urettferdig at enkelte har muligheten til å spare barnetrygden til barna sine??? Herremin, wake up and smell the coffe, aaaaa. Jantelov i full gang her, ja....Sutre,sutre....ingen skal ha mer enn meg....sutre.

Skrevet

Aleneforeldre får ikke dobbel barnetrygd, men de får en ekstra barnetrygd!!

Skrevet

Snakk om å pirke på småting. Den er nesten det dobbelte da!

Skrevet

Det spørs vel hvor mange barn man har. Hvis man er alene med 5 barn og får en ekstra barnetrygd, er vel ikke det nesten det dobbelte?

Skrevet

feil feil!!!

... har man et barn får man får 2! har man 2 får man får 3 osv..

de med 1 barn kaller det ofte dobbelbarne trygd, fordi det faktisk blir dobbelt så mye!! men korrekt heter det utvidet barnetrygd!!

Skrevet

Ehh, var vel kanskje det jeg skrev.... Du får en ekstra barnetrygd, uansett hvor mange barn du har.

Skrevet

ehh.. har jeg sagt at det var deg jeg forklarte det til a? vist du hadde det innlegget over her om ekstra barne trygd, så sier det seg vel selv at den ikke var til deg...;)

Skrevet

I Norge er det nå engang sånn at man er endel av ett felleskap hvor ALLE har krav på de samme rettighetene. Synd at du ikke er så godt stilt. Men om du ikke er det, så hjelper det samme felleskapet deg med bostøtte, barnetrygd for ett ekstra barn, overgangsstønad og skattelette.

Det kan da ikke være noe å klage over? Betale mindre skatt av penger du ikke tjener selv engang??

Skrevet

Å det visste jeg faktisk ikke. Men så er ikke jeg alenemamma heller. Har bare hørt snakk om dobbel barnetrygd, men det er da fra folk med kun ett barn.

Skrevet

Du som er så involvert i sport og spenning kommer aldri til å bli alenemamma heller:0)

Skrevet

Du har så rett så rett. Jeg er en fryd å være rundt! :D

Tror ikke mannen din kommer til å bli lei av deg heller Fru JAPP!

(Legg spesielt merke til Fru ;))

Skrevet

Han tør ikke bli lei meg, han.... tihi:)

Skal han gå på kamper alene da, eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...