Reveenka Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Nå trenger jeg et aldri så lite spark bak - revehiet er ferd med å gro igjen helt her.... Hvor i alle dager skal jeg starte? Er i ferd med å jobbe meg ned til gulvet på vaskerommet - men i resten av huset ligger det hauger med leker, papirer, litt klær, to barnevogner og div rot som er ryddet ut av badet som vi endelig har begynt på, samt litt mer leker og en god del smuler rundtomkring her!!! Hjeeeeelp! Minste revungen er hjemme og kan "hjelpe til" med å rydde... Hvis moren min hadde vært her , hadde hun gitt meg det tiltrengte sparket, men nå får dere trå til litt, tror jeg c";)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Er det ikke mulig å sende bud på en husmorvikar???? Å det hadde vært noe det......... Ellers kan du samle det sammen og sende det til dritgrei, så kommer det tilbake i alfabetisert rekkefølge og i system..... Det var lurt det ) hi hi hi hi
Sara Rompompei Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Nå finner du fram stoppeklokka, så rydder du i 20 min..... Start med det første du ser når du snur deg.... Jeg kan hjelpe til med å rydde litt jeg også... for jammen blir det fort igjengrodd gitt. Har et kjøkken som ikke ligner ord som egner seg på trykk hihi Ingenting er som å rydde i sammen med noen så kom igjen nå revemor Spark spark opp med røva Sees om 20 min )
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ja jeg sitter her i godstolen med ei bok og håper at lillevennen skal sove riktig lenge idag slik at jeg kan lese... Og vaskerommet bugner av tøy som skal henges opp og tas ned og brettes og .... kanskje strykes... Jeg tror jeg klarer å slenge ut et bein å gi deg et orntli' spark bak, for nå må du jammen komme igang og få gjort noe. Begynn med det som ligger nærmest deg nå,- og fortsett videre rundt i huset etterhvert.... Reveungen kan samle leker i en kasse eller to og så vips er dere igang. Nå fikk jeg jammen lyst å begynne selv også... Må skynde meg tror jeg før det går over igjen. :-)
Sara Rompompei Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 20 minutter går jammen fort når man har det moro hahahahaha Men nå er i allefall oppvaska i gang, og bordet anes snart igjen... jadda.... Sitte bittelitt nå, og så kan jeg fortsette... Hvis ikke godværet kommer og tar meg istedet da hihi Tror kanskje det ;o)
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Takk jenter, da kom jeg i gang med litt rydding og støvsuging - og det lille jeg fikk gjort på denne stunden, gjør det litt enklere å fortsette på neste økt c",) Men nå har jeg vært flink, så nå skal jeg dibbe litt først! Bare husk å spark meg videre når dere syns jeg har pauset lenge nok c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Når du først er så flink og så godt i gang, så er du selvfølgelig hjertelig velkommen til disse trakter når du er rund baut;-D Regner med at jeg ser deg snart!!!
iznogood Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Synes det var godt råd å ta 20 minutter med det første og nærmeste. Jeg skal i alle fall ta det veldig til meg :-) En blir gjerne litt motløs og overveldet - det blir jeg ofte når jeg kikker på Tingenes Tilstand i Heimen. Da går jeg ut, så jeg får litt avstand mellom meg og Tilstanden :-) Men snart kan du nyte et deilig, ryddet hus (for så lenge det varer - når en deler huset sitt med store og små).
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 nå har du sikkert blitt sparket hardt men jeg har sovet... du vet jeg har trua på deg som hurtig fikser, så jeg anser det som unødvendig med sparking, og vil heller gi deg en kopp te.
Maud Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Så flink du er som kom i gang. Jeg fant også frem støvsugeren i dag. Jeg virkelig hater den greia, men min polske venninne har fri denne uka...
♥Snulder Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Når du er ferdig, så synes jeg ikke du skal dra helt til Attpåklatten for å hjelpe til.... Det er aaaaalt for langt unna!!! Jeg derimot.... bor myyye nærmere;=)
Plutseliten :) Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Så flinke dere er damer! I morgen er det min tur.Da skal minstemann settes bort noen timer og hele huset skal shines. Så rensk stemmen og vær klare for heiarop
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Det nytter da ikke hvor mye man rydder og vasker.Er jo like ille etter ei stund jo!! Har du noen fiffige triks å lære bort,så si fra.For akkurat nå er jeg hurpesur på hele gjengen her.... Kan søren meg ikke sette skoa sine inn til veggen en gang...blæh
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 å sete sko på plass, eller henge jakka på knaggen er vanskelige oppgaver :-)
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, ser det er fler i samme båt - og det er jo alltids en trøst! Jeg fikk faktisk gjort litt, selvom det ble med den ene økta(det ble 40 min istedetfor 20 når jeg først var i gang!). Etterpå var det så deilig vær, så jeg og revungen tok oss en tur i skogen vi, og koste oss! Når det gjelder bistand i østfold og på øvre romerike må jeg nok desverre skuffe dere, i morgen blir det nok en liten økt her ved åsen istedet før jeg muligens tar en kaffekopp på Jessheim.... anyone else? c",) (har visakortet til gubben...............)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 kaffekopp på jessheim :-)))) Jeg blir ikke med, men jeg er med i ånden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå