Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Vår sliter for tiden.... . I natt hadde han skikkelig vondt i knærne sine. Råd?
bambi på isen Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Guttene mine har vært plaget av dette fra de var ganske så små, jeg har ikke funnet noe som virker annet en å massere dem!! Paraceten virker ikke før "anfallet" er over uansett, men jeg har faktisk gitt paracet om kvelden når de har lagt seg et par ganger, for mine gutter får det når de har vært veldig aktive, syklet hele dagen, sparka fotball osv!!
lisje marthemora Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 jeg har en 3- åring som slitet veldig med det i perioder. Jeg prøver først å massere , og hjelper ikke det så får han en stikkpille. Det hjelper ihvertfall. Er egentlig ikke så veldig gla i å gi pillere ,men han får for dette. Da sover han godt resten av natten.
lisje marthemora Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Et gammelt råd er faktisk å bade i varmt vann,men det orker ikke jeg midt på natten.
rampetrollet Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hei Gutten vår er plaget med dette i perioder og det vi gjør da er å sette beina hans i en bøtte med passe varmt vann. -det er ikke alltid han vil dette siden han har så vondt og greier ikke sitte rolig, så da gir jeg paracet og legger på varmepose (har en stor pose med korn(?) i som kan varmes i micro og er enkel å ta godt rundt foten/føtterne) Kjøpt på helskost til meg selv men har blitt mest brukt av gutten min Massasje er utelukket her i huset, men har hørt at det kan hjelpe:) Er fælt for de små dette her og man føler seg litt hjelpesløs når det står på som værst.. Lykke til
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja, har en som nå er 3,5 år og det begynte rett før han var 2 år, mest vondt i leggene og noen ganger hele beinet. Jeg sleit mye med dette selv når jeg var liten, så jeg kjenner godt til det. Har heldigvis vært en stund siden sist gang nå, men det kommer med jevne mellomrom. Jeg masserer der han har vondt, og går det ikke over i det hele tatt og det virkelig er vondt hender det han får en paracet. Men det går stort sett greit med massasje. (husker godt mamma gjorde det på beina mine og det var veldig godt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå