Lille L Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 For en mnd sia, så bestillte jeg og mammaen min klær fra victoriaseacrets.. De trakk 2500,- kr fra visa kortet og nå ventet vi på pakken.. Den skulle komme 21mars men kom først i dag. Skulle hente den på posten.. Og fikk beskjed om og betale 266,-.. Greit nok tenkte jeg for dette var en stor pakke.. Så kommer dama med en liten pose til meg med en bikini inni! Ohh jeg skjønner ingenting jeg.. Betalt så mye penger så kommer ikke pakken.. Noen som har opplevd dette før? Har sent flere mailer til dem og de sa de hadde alt på lager og skulle sende alt 21mars.. Har tenkt til og ringe til dem i dag, men noen som vet det nr som man må trykke for og ringe ut.. Altså det nr som kommer før dems amerikansenr.. Uff, dette ble rotete håper dere skjønner hva jeg mener:P
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 kanskje det var tollen som kom på 266 ? eller var det med i total prisen ?
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Du trykker på + eller 00 får å komme ut av Norge. Så er det vel 1 til USA? Og deretter resten av nummeret deres. Håper dere finner ut av det, det hørtes jo litt kjipt ut.
Lille L Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Nei. det stod bare at jeg skulle betale 266 for og få pakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå