bambi på isen Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Eldstemann på 6,5 år sa han hadde så vondt i brystet og venstre skulder idag. Syns det var litt ekkelt!! Han var på svømming igår og hoppet fra 3 meteren, så det kan jo hende han slo seg, men siden han ikke hadde vondt igår men fikk det nå idag morges så ble jeg litt bekymra!! Var å leverte han på sfo og da sprang han nå avgårde og begynte å leke, så jeg ble jo enda mer usikker da. Bør jeg ta en telefon til legen, er jo redd det kan være noe med hjerte!!
Sjefsmegga Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Er nok trolig stølhet etter i går, jeg hadde det ofte da jeg drev med svømming som jentungen...men er du usikker så hør med lege, har han vært blå på leppene uten at han har vært kald/froset?
bambi på isen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 har ikke lagt merke til at han vært blå på leppene, han slo seg nok kanskje når han dreiv å hoppa igår, men huff, alt det som fyker gjennom hodet til en mor!!!! Hun ene som jobber på sfo, er egentlig legesekretær, så hun skulle se etter han!! De lovte å ringe hvis det var noe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå