mamma >to gull Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 ..trener dere og slanker dere i tillegg? Jeg fikk min rett før påske og bruker den litt hver dag,men jeg hverken trener eller spiser spes sunt.Vil de gå vekk da?Ikke tid eller lyst til å begynne å trene..;(
smågodt prinsessa Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 dette lurer jeg også på... men jeg både spiser sunt og trener i tillegg til at jeg bruker rockeringen 20 min hver kveld.
mamma >to gull Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 (en liten skrivefeil der ja..) 20 minutter ja..det var lenge..bare noen minutter på meg foreløpig.akkurat begynt å ikke gjøre vondt lenger..hadde jo DE blåmerkene..
smågodt prinsessa Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 ja du må jobbe deg oppover.. jeg hadde sykt vondt i begynnelsen jeg også.. men fikk aldri blåmerker heldigvis.. nå kan jeg stå i 40 min i strekk hvis jeg gidder.. men det blir så kjedelig i lengden.. hehe.. har ikke tålmodighet til det.. så 20 min holder massevis:)
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 I strekk? Klarer du 20 minutter uten at den ramler ned?? Må begynne på ny hele tiden jeg, klarer kanskje 1 minutt i strekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå