Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har begynnt på et treningprogram jeg fant på iform.nu... Og det står at man skal gjennomføre øvelsene 3 ganger i uken... Kan det da være lurt av meg å ta de mandag, torsdag og søndag? så blir det to dager imellom hver gang... I tillegg går jeg mye turer, for kondisjonen sin del.. =) Er det for mye med to dagers pause fra styrkeøvelsene? Tenkte d ble litt rart om jeg tok mandag, onsdag, fredag... ? eller? =) Noen råd/tips? http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1307&a=8431# Dette programmet er det jeg har begynnt på :) Gode, TUNGE øvelser må jeg si.. er helt svett og gåen her:P
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 To dager pause er helt supert - faktisk er det vel også anbefalt tror jeg? Blir verre når du kommer til søndag og så skal gå rett på på mandag igjen, ikke bra å gjøre styrkeøvelser to dager på rad (mener jeg da, sikkert mange her som er uenige.. ) Musklene skal ha tid til å bygge seg opp mellom treningsøktene.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Hmm.. så hvordan skal jeg fikse dette da..? Bare alltid ha to dager mellom liksom? =D Men jeg går mye tur da.. gjør det noe om jeg gjør dette samme dag som jeg har tatt muskeltrening...?
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 mandag - torsdag- søndag. tirsdag- fredag-mandag osv, da har du rullering på det
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Gå turer tror jeg du kan gjøre i tillegg til trening. Du bør hvertfall ha en dag pause mellom treningen, sånn sett blir kanskje mandag, onsdag, fredag bedre. Hvis du ikke har mulighet til å bytte dager fra uke til uke slik at det alltid blir to dager mellom. Tror det holder med en dag mellom da, men en dag må du hvertfall ha. Lykke til!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar:) Men da prøver jeg i første omgang å holde 2 dager imellom.. og funker ikke det, så tar jeg mandag, onsdag og fredag:) Og så går jeg turer når det passer meg;) Tror du det gjør noe om jeg går tur hver dag... ? pleier å gå 45 mins turer nå.. i variert terreng:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 dytter litt:)
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Så flink du er!! Tur hver dag er vel bare fint det? Har aldri hørt noe annet, men må jo passe deg så du ikke trener alt for mye da. Skulle ønske jeg hadde tid (les: motivasjon til å finne tid) til å gå tur hver dag og i tillegg trene styrke 3 dager i uken... Jobb og pendling utgjør 10 timer hver dag, med småtass og husarbeid i tillegg så skjønner jeg ikke hvordan andre folk får til å trene daglig... :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå