*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Herregud, så nettopp på FEM på et program hvor foreldre innrømmer å slå barna sine. Der var det en far som pleide å slå sønnen på syv uker for å disiplinere han.... Og moren var uenig, men gjorde ikke stort med det.... Fy faen, blir mer irritert på moren jeg da... Snakk om idioter....
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 ?? Kanskje moren ikke tør å gjøre noe med det fordi hun også blir mishandlet?? Mest irritert på faren jeg - at det går an!! Mange som aldri burde hatt barn...
madame Mim Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 uff kjenner at jeg blir helt kvalm.... snakk om at det finnes mange duste mennesker. Fatter ikke at noen voksne kan få seg til å slå et lite forsvarsløst barn ( uansett alder) Det e helt grusømt jævlig å tenk på. Sånne mennneske burde ikke få barn!! Enn å vis noe sånn på tv slik at andre idiot foreldre får ideer å kanskje tror at det er ok å slå
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Er så mye syke folk her i verden... Får helt vondt i meg... Kem får seg til å gjøre noe slikt... Så mye styggedom altså, av og til er det nesten så man får dårlig samvittighet for å ha turt å sette barn til denne verdenen...
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Vet ikke. Men uansett burde hun ha såpass i hodet at hun kom seg unna....
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Tenk å gå på et talk show å skryte av det i tillegg.... Snakk om idioter.- Faren påsto at sønnen lærte litt av det når han slo han for nå gråt han ikke så mye lenger... Han slo han for å få han til å åpne øynene når han drakk melk... idiot....
madame Mim Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 e berre skjønn ikke at noen kan ha samvittighet til å gjøre noe slikt mot et barn.. uff får helt vondt inni meg. De e jo så små., et lite slag kan volde myyyyyyyye skade
Dunder Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 HVORFOR, HVORFOR, HVORFOR blir du MER irritert på moren enn på faren??! Vær så snill å forklare dette for meg!
madame Mim Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 E håpa så inderlig at noen tar ungen i fra dem, å setter den faren i fengsel
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Prøver meg med et svar jeg. Er ikke MER irritert på moren da... Pappan min sa alltid at hvis vi så noen som ble plaget/mobbet, og ikke sa ifra til noen, da var vi minst like skyldig som mobberne... Er jo igrunn litt sannhet i det!!!
Dunder Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Selvfølgelig har moren et ansvar for beskytte barnet sitt, men jeg lurer fremdeles på hvordan det går an å bli MER sint på moren enn på faren?!!! Minnie, du har vekket namnammammas vrede her! This could get ugly!
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2008 Fordi alle sitter og kjefter på faren. Mannen skulle vært satt i fengsel så det er nå greit nok. Man slår ikke et barn uansett, i hvert fall ikke en tass på 7 uker. Grunnen til at jeg blir mer irritert på moren er fordi hun som MOR for det stakkars uskyldige barnet, burde ha tatt barnet med seg og reist fra den mannen, anmeldt han osv. Når faren ikke klarer å forstå at det han gjør er galt (han forsvarte det og mente det var riktig siden han hadde blitt oppdratt slik selv), mens moren så at det faren gjorde var galt, MÅ hun jo skjønne at det er hun som må ta ansvar, ikke bare sitter og flire dumt ut i lufta. Synes den som sitter passivt å ser på har minst like mye skyld som den som faktisk slår. Grunnen til at jeg irriterer meg mest over moren er fordi hun visste bedre, men lot alikevel være å ta med seg ungen vekk. Faren var for dum til å skjønne tegninga uansett.
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2008 Fint jeg liker en heftig diskusjon he he
Dunder Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 Greit, Minnie.. jeg ser det. Ble litt mindre sint på deg nå. Var redd for at dette var nok et innlegg om at kvinner har mer ansvar for barna enn menn har, og at de stakars mennene ikke klarer å holde seg fra å slå kvinner og barn og at det er kvinners ansvar å få dem til å slutte med det. Regner med at du mener at dersom det hadde vært motsatt ville du blitt mest sint på faren da?
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2008 Jepp, har ikke noe med kjønnene å gjøre. Var en far med på programmet også som så på at moren slo sønnen på 16 mnd. Han begynte å slå moren hver gang hun slo sønnen. Nå sier jeg OVERHODE ikke at det er riktig da, han burde gjort ting på en helt annen måte, tatt med seg sønnen, skaffet hjelp osv... Den som ser på, til tross for at man vet at noe er galt, gjør en større synd enn den dusten som slår som ikke vet bedre. Var det jeg mente.
madame Mim Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 den mora burde ta bena på nakken å få ungen vekk fra den faren som mishandler. Det er faktisk hennes ansvar som forelder å sikre ungen sin en trygg å god oppvekst. Uff håper at noen ser det tv programmet å kan gi de seriøs hjelp
Venezia 1 Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 Det er så mange syke mennesker! Leste på nettet om en som puttet sin 2 mndr gamle baby i mikroen!!!
*Minnie Mus* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. mars 2008 Hmmm ja de får sikkert oppfølgning.. Får håpe det. Det er jo borti statene så det er ikke godt å si...Hmmm er det bare meg eller blir mange derfra bestandig fremstilt i et dårlig lys??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå