Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi ha en sønn på 8 måneder. og sambo kjefet ofte på han! Når han er trøtt og sutrer og sulten og sutrer å når han våkner om natten å skriker. :-( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg elsker samboeren min men når han holder på sånn NÅ hvordan blir det når han blir større. Han kjefter skikkelig altså. uff hva skal jeg gjøre. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud,du må få han til å skjerpe seg eller så må du gå fra han...stakkars baby da....

Skrevet

ja jeg sier at han skal slutte men han skjønner ikke hva han gjør galt.

Skrevet

kan noe være så snill å legg ut dette på skravle for meg? Jeg ønsker veldig å være anonym.

Hilsen HI

Skrevet

Huff.. Dette er sikkert ikke lett for deg, men din primæroppgave er å beskytte barnet ditt. Og samboeren din skjønner tydeligvis ikke at kjefting på en liten baby er helt hårreisende!!

Snakk med samboeren din, ta konkakt med familievernkontoret eller noe. Ikke la dette få utvikle seg!

Skrevet

Har du prøvd og forklare samboeren din hvor lite en på 8 mnd forstår?

Har hatt det samme problemet som deg.

Samboeren min var aldri fysisk altså, men kjeftet for mye som sønnen min ikke forsto noe av.

Hvis han noen nettsider hvor det står om barn i 8mnd alder. De vet ikke like mye som samboeren din..

Hvis han enda ikke forstår problemet så ville jeg flyttet fra han. Hvis dette er en dagligdags oppførsel så vil ikke barnet ditt få det bedre med tiden men bare værre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...