Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 når jeg ahr lagt meg for kvelden så våkne rjeg av at jeg ikke får puste orntlig... snur jeg meg så hjelper det veldig....blir jo litt redd men går jo over rimlig fort.... har aldri hatt noe sånt før.... kan det være babyen som presser på noe. andre som har det slik.... jeg e r19uker.... hade ikke sånt med nr 1 noen som vet? flere som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 jeg har hatt det sånn. det er litt vannskelig å forklre, men for meg hjalp det å legge en pute under nakken,og ikke under selve hodet. at hodet lå i nedoverbakke. sånn fikk jeg frie luftveier og klafrte å sove om natten. har ikke astma, og visste ikke engang at jeg var gravid da jeg hadde disse pusteplagene. hadde vel noe virus i halsen eller noe. gikk over etter ca 3 uker. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 ok takk skal du ha..... håper det går over er så ubehaglig.. men får prøve. skal ta det opp neste gang jeg skal på kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå