Gå til innhold

3d ul -bortkasta penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentilig litt lyst å dra på 3D UL, men lurer på om det er verdt pengene? Får jo se han/henne når hun kommer ut likevel..

Har ikke vært med de to andre, men det hadde kanskej vært litt moro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det var verdt de 800 kr:) fikk masse bilder og film. er jo sikkert kult for dem å se når de blir større og da. utseende er liksom ikke det som kom tydeligst fram, jeg syns det var kult å se hva hun holdt på med der inne!! :D tommeltottsuging, gjesping, osv..

Skrevet

hehe, kjenner at det ikke skal så myt til å voertale meg nei :)

Skrevet

Jeg ble faktisk litt skuffet. Første gang holdt hun armene foran ansiktet derfor fikk vi komme tilbake til et nytt forsøk. Men da lå hun for nærme morkaken og bildene ble ikke bra. Vet ikke om jeg kommer til å dra på 3D hvis jeg skal ha flere barn. Litt skuffet. Var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig. Men mange er selvfølgelig kjempefornøyde.

Skrevet

Var på 3D i går. En fantastisk opplevelse...

Vi fikk mange fine bilder og flere små filmsnutter.

Vel verd pengene. Og får de ikke se noe særlig får man ny time, men dette skjer visst svært skjedent (ca 2-3%).

Lykke til!

Skrevet

de som jeg kjenner som har verdt på dette, har anbefalt meg på det sterkeste :D

så tror det hadde vært kjekt ja :D

Skrevet

vi har masse bilder og små filmsnutter av småen :) absolutt verd pengene.. samtidig så målte jordmora vekst og slik så det ble jo som en ekstra kontroll i tillegg for kun 800 kr.. kjempe fornøyd!

Skrevet

For oss var det bortkastede penger. Har visst en sky liten fyr i magen. Han var ikke villig til å vise seg noe særlig frem, lå med hendene godt plantet foran ansiktet. Vi var tilbake 3 ganger (!) og ingen sjanse. Enten hadde han hendene foran, ellers så lå han med ansiktet inn mot ryggen min :(

En spesielt vanskelig liten fyr altså... Men vi fikk bekreftet at det var en gutt da, så litt fikk vi vel ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...