mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Pappaen hans drakk en boks med Kopparberg pærecider i går. Det er jo ikke stort å bli full på, men det har da 2,25%..... I et ubevoktet øyeblikk tok Knerten en stor slurk....og responderte med mmmmmm dått..... Så her får vi være på vakt, låse inn vin og brennevin. De sier jo at ungdomen i dag starter mye tidligere enn vi gjorde ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hehehe, smaker jo godt da! Husker datteren til en venninne som i et ubevoktet øyeblikk under en middag med små og store tok en slurk av ølglasset til pappan....: Mmmmmm dæææli juus...........:-D
Karomamma Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hi hi, nam nam pærecider!! Karosnuppa pleier å se på rødsvinsglasset mitt og konstantere "Neeeei, jeg liker ikke det, jeg". Måtte det bare vare evig
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Det kan hende det gjør.....Men en dag liker hun sikkert gin/tonic eller hvit vin eller en paraplydrink......Og da kan du sitte der med rødvinsglasset ditt ))
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, den skal tidlig krøkes! Datteren til noen venner av oss greide å få kloa i et fullkt akevittglass - og tok det på styrten før vi rakk å lee på så mye som en lillefinger... c",) Det var nok ikke så godt, men hun ble ganske trøtt og salig etter en liten stund. Heldigvis gikk det greit; det er jo en del alkohol i akevitt og jenta var bare drøyt året.
Sara Rompompei Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Cider er namnam her i huset også ) Tenker det kan være greit å begynne i det små jeg.... Så blir det ikke så stort sjokk når han må i gang med ungdomsfylla ;o) Så vi har startet sakte tilvenning med cider og gamle ølboks-rester... Neste steg er vin tenker jeg tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå