CaspersMamma Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei jenter! Jeg bor nordpå, men i neste uke skal jeg og samboeren min til Oslo og London. Har dere noen tips om hvor jeg kan kjøpe litt fine, men ikke så dyre mammaklær i Oslo? Gjerne i London og hvis dere har noen tips;)
gladbaby Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 De har mye fint hos "Svangerskapet" på Majorstua i hvert fall! :-)
togutter-08og10 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 I Oslo har de noe mammaklær på Zara i Bogstadveien (bedre utvalg der, enn den som ligger på Karl Johan) På glassmagasinet ligger den kule mage i 3 etasje. Ellers har de fleste kjedebutikkene som Lindex, HM etc egne mamma avdelinger. Polarn og pyret i Bogstadveien og på Steen og Strøm har også noe mammaklær.
Dr Mcstuffins Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 hmm... angående zara? var der i dag men fant ikke noen mammaklær? hvor i butikken?
Saltlakris Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 På "den kule mage" på glassmagasinet har jeg kjøpt noen par kjempefine gravidejeans, litt dyre, men veldig gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå