♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 http://www.dunstanbaby.com/ Andre som har sett denne nettsiden og dvd'ene? Jeg sjekket det ut for en tid tilbake etter at jeg så det på Oprah, og en veninne som hadde sett filmen. Ganske så stilig, det betyr noe det de små sier. Sett at det virker mange ganger på sønnen min- neh og eh er ofte sagt her i huset. De andre er ikke så lette å fange opp..
Frida31 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Måtte søke for å se om jeg fant noe om dette her da jeg har en egen erfaring. Jeg kjøpte DunstanBaby hos BabyShop to uker etter fødselen. Lille Bea skrek nesten hele tiden de første ukene og vi var trøtte. Vedlig trøtte. Jeg var villig til å prøve ALT. Min erfaring er helt fantstisk. Bea er mer fornøyd, gråter mindre og kommer raskere til ro. Jeg føler virkelig at dette var årets mest nyttinge investering for min del.Tusen takk!
MamiMaribel Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg så det også på opera, og ble veldig fascinert. Jeg søkte litt på det nå etter at jeg fikk baby, men ble ikke så veldig klok. Men jeg hører som regel hva babyen vil/trenger på måten hun lager lyder på, uten at jeg alltid gjenkjenner spesielle lyder. Hva skulle neh og eh bety - husker du ?
Frida31 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Neh er sulten. "Eh" er må rape. Heh er må byttes på. Tok litt trening før jeg fikk orden mellom Eh og Heh men nå er jeg rimelig trygg. Sikket noen som forstår barnet sitt godt selv men for meg som er mor for første gang var det rett og slett var et utrolig bra og nytting produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå