Gå til innhold

Fått innvilget keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går og fikk innvilget keisersnitt. Har ikke fått dato ennå men den kommer i påsten neste uke. Spent ja veldig. Legen sa det ville bli ca 14 dager før. Noen flere som skel ha KS som også skal inn ca 14 dager før? Den lille i magen vokser normalt ingen ting galt, får Ks pga en ruptur.

Pluteslig er det bare 3 uker igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer da ;)

Skal ha ks ti dager før, så det er bare 11 dager igjen nå. Gleder meg veldig! Dessuten er det så godt å vite at jeg ikke trenger å gå på overtid. Begynner å bli så sliten og lei nå at jeg faktisk ser frem til operasjonen, selv om det har virket veldig skummelt tidligere. Gleder meg bare til å møte den lille jeg nå ;)

Skrevet

jeg skal ha keisersnitt 7 dager før så det blir spennende å se om det skjer noe av seg selv før det - får ta det som kommer, men tror ikke kroppen min fikser vanlig fødsel etter to ganger med forsøk som har endt i keisersnitt så da blir det planlagt denne gangen, men skjer noe før og det går bra er jo det fint - savner tanken på spenningen med å vente på at noe skal sette i gang når jeg leser andres fødselshistorier her inne. Men deilig egentlig å ha en dato å forholde seg til og det er snart bare 4 uker igjen - gleder meg vilt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...