Gå til innhold

klumper i grøten!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan i all verden skal jeg klare å lage risgrøt til snuppa uten å få alle disse ekle klumpene da? stakkars liten, hun spiser så godt hun kan men... noen tips til klumpefri grøt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha vann/melk i dyp tallerken og spe på med grøtpulver mens du visper alt sammen med en gaffel, eller du rister vann og grøtpulver i et tomt glass med lokk.

Skrevet

Når snuppa mi fikk risgrøt pleide jeg å ha melken i en flaske, ha oppi pulveret og riste. Resultatet ble grøt helt uten klumper :-)

Skrevet

takk for tipsene! synes jeg visper og visper og visper jeg, men får liksom ikke klumpene bort fordet. kanskje jeg skulle prøve det rådet med flaske.. hmm, får teste det ut til kveldsgrøten;¨}

Skrevet

Ikke ha for varmt eller for kaldt vann/melk heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...