Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 hvordan i all verden skal jeg klare å lage risgrøt til snuppa uten å få alle disse ekle klumpene da? stakkars liten, hun spiser så godt hun kan men... noen tips til klumpefri grøt????
Snappie Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Ha vann/melk i dyp tallerken og spe på med grøtpulver mens du visper alt sammen med en gaffel, eller du rister vann og grøtpulver i et tomt glass med lokk.
MammaJuni07 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Når snuppa mi fikk risgrøt pleide jeg å ha melken i en flaske, ha oppi pulveret og riste. Resultatet ble grøt helt uten klumper :-)
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 takk for tipsene! synes jeg visper og visper og visper jeg, men får liksom ikke klumpene bort fordet. kanskje jeg skulle prøve det rådet med flaske.. hmm, får teste det ut til kveldsgrøten;¨}
Snappie Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Ikke ha for varmt eller for kaldt vann/melk heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå