"Liten" lykke Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Håper sterkt på å komme over i denne gruppen ganske snart. Har en mann som må få "venne seg litt til tanken". Men, jeg lurer på hvor mange som har tatt legesjekk før de begynte prøvingen? Hvor nødvendig er egentlig dette? Jeg er generelt frisk, ingen hindringer for graviditet som jeg vet om, er i grei fysisk form osv.....
JulieF*Victoria* Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Heisann, og velkommen som prøver snart=) Vi begynte prøvingen for snart 8 måneder siden, og jeg gikk ikke til hverken lege eller gynekolog i forbindelse med det. Men nå, ettersom det ikke ser ut til å skje noe, har jeg bestilit legetime. Vil også be om henvisning til gynekolog. Tror det er lurt å ta en tur, om ikke annet, så bare for å vite at alt er akkurat som det skal=)Så slipper man hverfall å gå rundt å tenke "tenk om det er noe galt med meg!" hvis man opplever at det tar tid å bli gravid. Hvis det skulle vise seg at det er noe galt med meg for eksempel, kommer jeg til å angre bittert på at jeg ikke gikk tidligere... Lykke til=)
Viktoria :) Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Jeg syns det var greit å gå til legen for å ta en celleprøve før vi begynte å prøve. Dumt å finne ut at man har unormale celleforandringer når man har blitt gravid! Så det vil jeg anbefale deg å gjøre. Da sjekket fastlegen min også om jeg hadde noen cyster. Hun syns hun kjente noe så jeg ble henvist til gynekolog. Viste seg at alt var i skjønneste orden! Det var veldig beroligende å ha vært til gynekolog og tatt innvendig ul, for da så jeg at alt var ok og at eggende mine lå på rekke og rad og ventet Har prøvd siden nov uten resultat, men jeg vet ihvertfall at det ikke er noe galt med meg og at det sannsynligvis bare er et spm om tid. Masse lykke til!
"Liten" lykke Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Noen flere som har noen innspill? Andre ting en skal tenke på en å ta folat og multivitaminer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå