Gå til innhold

Dere i FertilityFriend...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere se på charten min? Tror dere jeg kommer til å ha el denne mnd? Utrolig rare temper denne mnd, særlig sammenlignet med forrige mnd.. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det var litt rare temper ja.... Jeg regner med du vet at du må være nøyaktig med å ta tempen hver dag før du står opp, og til samme tid. Et skille på en halvtime kan utgjøre mye, særlig når du kun bruker en desimal.

Når det er sagt, så ser det jo ut på OPK at du har testet positivt på eggløsning 25.? I såfall syns jeg du skal anta at du hadde eggløsning da, det samsvarer jo med tempen din den dagen.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk:-) Ja vet alle de tingene, og er stort sett presis.. Tempene mine er ekstremt rar sammenlignet med andre pp`er da de egentlig har vært "perfekte".. Ja håper el har vært, og at ff finner el innen i morgen!

Skrevet

Hei:)

Ser jo ut som du hadde EL på dag 13, men det er jo vanvittig rart at tempene er høyere før enn etter EL. Får håpe Tryne ser dette, hun er veldig god på temping og har kanskje et godt svar til deg. Du kan jo "rope på" henne?:)

Håper det har blitt full klaff da!:)

Skrevet

Hei! :)

Jeg syntes at det ser ut som om du ikke har hatt EL ennå jeg.. Kanskje den kommer senere enn vanlig, eller du har en syklus uten EL?

Blir nå spennede å se hvordan det går videre. :)

Skrevet

Tusen takk for svar dere:-) Ja rare greier dette her!!!!!!!! Spennende i morgen:-)

Håper jeg har hatt eller ihvertfall får el!!!!!!!!!!

Klemmmm:-)

Skrevet

Ja, ser bra ut tempen din i dag :)

Skal bli spennende å se i morgen.. :) Tipper at den fortsetter å stige jeg. :) Så blir EL på CD 15 :)

Skrevet

He-he.... hvis den fortsetter å stige nå så kan det være du er gravid!! Krysser fingrene for det:)

Skrevet

ååå tusen takk dere to:-) Tipper den blir det samme i morgen, eller et hakk opp. Håper det!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...