LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Tar den kun valker på sidene, eller kan magen strammes opp også? Styrker den ryggen? Jeg trenger å trenge veikryggen (korsryggen), og er mer plaget med mage fremover enn sideflesk. Så tenkte at om den funka på mer enn sideflesk kunne det jo være noe for meg.
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 *flire* Bitt av basillen her nå?? Det er vel et par stykker som har rapportert at den tar mageflesket også. Men som noen poengterte en gang, den er ikke noe vidundermiddel for punkt-slanking. Må jo også spise sunt og trene i tillegg. Selv har jeg ikke merket noen endring enda, men kjenner at jeg bruker alle musklene i midjen når jeg holder på, så jeg har fortsatt tro på at resultatene kommer etterhvert.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Nå har jeg bare brukt min i 10 dager, men jeg føler definitivt at magen er blitt litt strammere og merker at jeg har mer ryggmuskler enn før. Den masserer (les: slår) veldig godt mot ryggen faktisk :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Nei slankinga tar jeg gjennom mat (lavkarbo). Var mest for ryggen sin del, men så tenkte jeg på den magen da. Jeg kommer til å få innvilget bukplastikk om jeg søker, men har ikke lyst, så tenkte at nå mens jeg alikevel slanker meg kan jeg jo forsøke å stramme såpass opp at jeg slipper kirurgi. Må i tenkeboksen her nå, har aldri latt meg påvirke av reklame. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå