Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hipp hurra for deg som fyller år idag!!! Håper det blir en fin dag uten vann i håret og hull i taket!!! Ha en flott dag og husk at solen skinner for deg!!! Klem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Takker og bukker:o) Ikke vann i håret i dag... Da hadde jeg ropt høyt! Men hull i taket skal det være til over helgen ( Vi har nå to bad da, så det skal vi klare. Er ikke så hyggelig når alt du ser er bjelkelag og glava........ Klart solen skinner for meg, har i grunn vært ganske så grei det siste året. Litt småforbanna på enkelte håndverkere, men det har vært lov. Faktisk har jeg vært mer tålmodig enn jeg burde vært )
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Gratulere med dagen! Håper den blir fin! Sender du over noen kakesmuler eller?
Karomamma Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 GRATTIS med dagen!!! Jeg ønsker deg en strålende bursdag, med masse kos, klemmer og gåkkeji Sola skinner i dag, hipp hurra!!! PS: Synes du er veldig tålmodig for tiden, jeg....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jepp....tååååååålmmmoooooooodighet er meg!!! Takker for ønske om en strålende bursdag, det blir jo det med dette været .o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Takk, kakesmuler skal bli.....Må bare kaste meg rundt å bake noe )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Den skulle til frøydis da.....
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 HURRA for bursdagen din!!!! du skal få nytt hus av meg, helt likt det du egentlig har bygget og drømt om, bare i orden :-)
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med dagen! Av meg har du fått pent vær, det bestilte jeg i går! Ha en strålende dag! c",)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen :0) Håper du får en fin dag!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Tusen takk, helt uten åpne løsninger fra rørlegger og uten snekkerfeil og uten mus og uten skjeve gulv og uten kaffeflekker på gipsplatene som trengte masse kvistlakk for og ikke snike seg gjennom malingen og uten alle de andre tabbene fra rørlegger og uten at vi måtte vente i 170 dager over egentlig overtakelse med å flytte inn....... Yes, et sånt hus vil jeg ha.
Sara Rompompei Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Hipp hipp heisann hurra Gratulerer med dagen Og som min kjære bestemor bestandig sa om vær på bursdagene: Man får det været man fortjener hihi NYT DAGEN!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 He he he he, takk for det. JA, klart man får det været man fortjener ))
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 just precis... det er et sånt hus du får av meg.... ble du glad ? :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Kjempeglad, for da kan jeg heller konsentere meg om å finne noen andre gardiner (synes de jeg har kjøpt ikke passer helt) eller jeg kan gjøre andre ting som å prøve og bli ferdig med studiene...... Hvilket har vært vanskelig den senere tid, da vi har vært i møter med husbygger i tide og utide..... Men kommer du med hus, har jeg tomt og grunnmur )
Trollmora Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Hipp hipp HURRA! Hipp hipp HURRA! For prosjektlederen som har hatt rævva arbeidsfolk, men snart har nytt lekkert hus ) Kos deg med kakebaking, kakespising og fint vær!
iznogood Skrevet 27. mars 2008 #20 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med dagen! I dag er det *din* dag - så nyt den og det flotte været!
tebekaa Skrevet 27. mars 2008 #21 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen! Jeg heier for at ditt neste år skal bli et år hvor alt flasker seg, og at du får et hus du blir glad i! Men i dag skal du nyte dagen og la alle sorger seile sin egen sjø. Håper de rundt deg tar ekstra godt vare på deg i dag. Det fortjener du! Klem
allerhelstNorge Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 Hipp hurra, hei hurra, hoppsan HURRAAAAAA!!! Gratulerer så det smeller, fra loft og kjeller for i dag er det din egen bursdag det gjelder;). Håper du har hatt en strålende solskinnsdag og får en fantastisk ettermiddag/kveld. Klem
Plutseliten :) Skrevet 27. mars 2008 #24 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen!! Håper den så langt har vært super....og du må ha vært kjempegrei i år,for en knallvær vi har hatt idag Stor bursdagsklem!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #25 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen!! Håper du får både kake og pakke i dag =) Bursdagsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå