madisen Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Eller gjorde noe annerledes den måneden det klaffet? Tar gjerne i mot tips :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg prøvde alt mulig rart for å bli gravid forrige gang. Holdt på i ett år, og prøvde diverse naturmedisin, eggløsningstester og alle mulige kjerringråd (alt fra hvor ofte ha sex til ting man skulle spise/ikke spise), men det var da jeg sluttet med alt og bare "ga blaffen" jeg ble gravid....... Såfremt det ikke er noen medisinske årsaker e.l. til at man ikke blir gravid, er vel det beste rådet bare å ta det med ro og slappe av. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, for jeg ville veldig veldig gjerne bli gravid selv med en gang, men for oss funket det altså da jeg slappet av og ikke stresset med å bli gravid. Denne tok det bare et par måneder.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg blei insiminert i Danmark, og siden dette kan være en kostbar affære valgte jeg å gå til homeopat i forkant. Gikk til ei som er kjent for å få de som ikke blir gravide til å bli gravid - vært i flere ukeblader pga dette. Begynte hos henne i fjor våres, og som jeg sa til henne skulle vi late som om jeg hadde problemer med å bli gravid - dette veit jeg jo lite om. Gikk til henne en gang i måneden, og var i Danmark i sommer og blei gravid på første forsøk! Tilfeldig? Jeg veit ikke! Går til henne fortsatt, har jobbet fullt på jobben hele veien (som lærer), gikk ut i permisjon nå etter påske!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 for meg klaffet det den måneden jeg tok akupunktur og homopatmedisin. også hadde jeg ferie en uke av den måneden så slappet jo forovidt godt av også men merket det skjedde noe med kroppen min når jeg tok akkupunktur den fungerte bare bedre, det var deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå