Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nett i en tråd at du har bakovervendt sete i midten bak i bilen din, kan jeg få spørre hvilket sete du har?

Er på jakt etter bakovervendt der selv, men var vist ikke like enkelt å finne noe som var godkjent der nei :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi et Britax babysete. Det stod i bruksanvisningen at det ikke kunne stå i midten bak, så jeg ringte til produsentene og spurte og de forklarte at det var litt feil frodi mange biler har ikke 3-punktssele i midten bak og da kan det ikke stå der, men har man 3-punktsele kan det stå der. Nå som nye bilen kommer i morgen får vi endelig plass til å bytte til BeSafe izi Kid setet vår (har det etter mellomste) og det kan i hvertfall monteres i midten så lenge det er trepunktsele.

Skrevet

Tusen takk for svar =)

Jeg er på jakt etter bilsete nr 2, og hadde vært greit om det kunne stå i midten og skille av kranglefantene mine på 6 og 10 år :P

Jeg har ikke sett så nøye etter sete enda, bare myst litt på nettet, var å kikket såvidt på et besafe sete i går da. Det kunne stå i midten om det var 3 punkt, men ikke i vår bil, støttebenet passet ikke over den dumpen på gulvet baki der ..

Men nå husker jeg jo ikke hva nett det sete heter da utenom om besafe :P

Men uansett, tusen takk for svar. Alle tips er gode å ha =)

Skrevet

Ah, sånn sett. Nei med dump i midten blir det værre, det er en av grunnene til at vi nå besluttet oss forå kjøpe ny bil, det ble liksom bare ikke plass i vår lille bil til dette her, vi ar også dump i midten og da går det ikke med setet der. Tenkte ikke så langt da jeg svarte deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...