3xmamma Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Leste nett i en tråd at du har bakovervendt sete i midten bak i bilen din, kan jeg få spørre hvilket sete du har? Er på jakt etter bakovervendt der selv, men var vist ikke like enkelt å finne noe som var godkjent der nei :/
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Nå har vi et Britax babysete. Det stod i bruksanvisningen at det ikke kunne stå i midten bak, så jeg ringte til produsentene og spurte og de forklarte at det var litt feil frodi mange biler har ikke 3-punktssele i midten bak og da kan det ikke stå der, men har man 3-punktsele kan det stå der. Nå som nye bilen kommer i morgen får vi endelig plass til å bytte til BeSafe izi Kid setet vår (har det etter mellomste) og det kan i hvertfall monteres i midten så lenge det er trepunktsele.
3xmamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Tusen takk for svar =) Jeg er på jakt etter bilsete nr 2, og hadde vært greit om det kunne stå i midten og skille av kranglefantene mine på 6 og 10 år Jeg har ikke sett så nøye etter sete enda, bare myst litt på nettet, var å kikket såvidt på et besafe sete i går da. Det kunne stå i midten om det var 3 punkt, men ikke i vår bil, støttebenet passet ikke over den dumpen på gulvet baki der .. Men nå husker jeg jo ikke hva nett det sete heter da utenom om besafe Men uansett, tusen takk for svar. Alle tips er gode å ha =)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ah, sånn sett. Nei med dump i midten blir det værre, det er en av grunnene til at vi nå besluttet oss forå kjøpe ny bil, det ble liksom bare ikke plass i vår lille bil til dette her, vi ar også dump i midten og da går det ikke med setet der. Tenkte ikke så langt da jeg svarte deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå